Jul 15, 2012

kerja jangan tak kerja



aku suka dengan pekerjaan aku sekarang ni, aku buat semua ni untuk berjaya.. pengorbanan, pahit dan sakit, akan ditempuh untuk kejayaan pada masa akan datang.. jarang orang yang faham apa yg kita rasa, tekanan dan keperitan, tapi tak perlu la nak tunjuk kat semua orang, buat la dengan ikhlas, jangan nak merungut x tentu pasal.. kita patut bersyukur dgn apa yg kita dapat.. rezeki yg kita terima..


Tengah bulan


damn! sakit hati la dengan kerja skrang ni, macam gampang, serabut kepala otak aku, kena buat itu, kena buat ini, ingat aku ni robot?

Awal bulan



haha.. senangnya hati, perut senang, hati pun senang.. semua benda yg aku nak, aku dapat beli sekarang. akhirnya samsung note ada di  tangan aku.




time awal bulan, kemain lagi suka, gelak2, senang hati bagai bila dapat gaji, bila dah tengah bulan @ akhir bulan @ datang bulan? errkkk.. menyumpah tak habis.. semua tak kena.. cer tengok berapa ramai yg tak ada kerja sekarang ni, bila dah ada kerja boleh pula cakap macam tu, time menganggur dulu, cakap.. "tak apa lah dapat kerja apa sekalipun, aku akan buat dengan betul, janji dapat tampung hidup aku".. bila cakap melayu mudah lupa, kau marah kan..



"bila kita senang, sila ingat kembali waktu kita susah, apa yang kita fikir dan niatkan.. dan bila kita susah, ingat waktu kita senang dulu, apa yang kita telah buat.. " bersyukurlah..


tak ada kena mengena dengan yg masih hidup atau yg sudah tiada






3 comments:

bukankosong said...

nih emo sbb gaji habis nihhh

Puteri Iqa Izyan said...

weh, ni bisnes mu eh?

lps ni boleh ah aku blajo care2 nk bisnes ngn mu. keh keh keh

nadz_teyn said...

Betul betul!
kne sentiasa bersyukur..kne sentiasa beringat..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates