Apr 18, 2012

Promosi baju korporat.. RM 30 sahaja..



Lai lai lai lai..selamat datang semua... tak dapat dinafikan lagi dengan kata2 atau dengan tulisan yang ramai dan boleh dianggap semua orang sukakan promosi atau harga murah. bila ade je promosi, kak2 kiter tu tak senang duduk dibuatnya, tak ada duit nak beli, membeli tingkap ( window shopping ) pun jadilah! semangat mak jah kiter..




bagi yang biasa dengan baju F-1 atau baju korporat ni, korang akan tahu berapa nilai harga baju tersebut. Rm50 sehingga RM100 ++ ..untuk sehelai baju.. cuba fikirkan sejenak, Rm100 untuk sehelai baju tu, korang boleh 3Helai baju di kedai kami, siap dapat RM10 untuk isi minyak ron97 lagi..melampau benor..





bergaya, selesa dan tidak menipiskan poket anda.haha.. kalau nipis pun sikit je, setakat 3helai, mana lah terasa kan demi untuk bergaya..




bukan tu saja, kami juga ada buat promosi untuk banner RM50 sahaja, dan bisnes kad RM70 untuk 1000 keping.. cepat sebelum korang terlambat..nak tahu maklumat tentang kedai kami? sila melawat FB kami di Two S Printing & Advertising










No comments:

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates