May 25, 2012

Ada mata yang memerhati anda..



awas, anda diperhatikan...tengok kiri, tengok kanan, tengok bawah, dan tengok atas, ada?
kalau tak ada, tak bermakna tidak ada yang memerhatikan korang..boleh jaga2 yer..



kepada blogger semua, tolong jaga2 dalam penulisan korang semua, sebab ada mata yang memerhatikan korang.. err..maksud aku bukan ada yang ngah tengok korang, tapi ada yang memerhatikan penulisan korang..sebelum tulis apa2 boleh la pikir dulu, elok ke tak untuk ditulis tu..jangan sesekali nak tulis fitnah2 atau yang boleh buat orang lain bergaduh..




jangan nak jadi batu api..sebab sekarang ni ramai  yang suka buat entry fitnah2 ni..boleh la selidik dulu apa yang nak tulis..jika ada fakta dan bukti yang kukuh, sila kemukakan. dan jika perkara tu boleh membuka aib seseorang, tolong jangan tulis, simpan je dalam hati, tak penuhnya ruangan hati korang tu, jangan risau..



ok, sebagai contoh, aku tulis cerita pasal awak, awak berkapel dengan mamat tu, duk bawah pokok berdua malam2..apa yang awak buat semua saya tulis.. TAPIIII... benda yang saya cerita tu fitnah semata2..awak semua sakit hati tak? awak malu tak bila dah ramai yang tahu pasal cerita bukan2 pasal awak tu, walaupun semua tu saya hanya fitnah.. jangan ingat boleh naik nama jika tulis benda2 fitnah yang HOT tu!


sumber


"Dunia Blog bkn berkisarkan sapa blog yg femes atau blogger yg popular sebaliknya apa yg disampaikan di dalam blog mereka. Ada mata memerhati" -Ben Ashaari




2 comments:

Anonymous said...

like,,,:P

Ayuni said...

betul, setuju sgt2...

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates