Mar 15, 2012

Glamour kau jahhhhh.....!!!



aku pasti dan yakin, zaman sekarang, yang serba canggih dan moden ini, ramai yang gilakan untuk mengejar glamour. bermacam-macam cara yang dicuba, nyanyi dalam u-tube, buat lawak dalam u-tube, konon hero di facebook @ twitter (untuk menarik awek sambil terjerit-jerit "aaaaaaaaaaaaaaa...machonyer mamat ni" sambil menggigit jari.




 hey, bagi yang gilerkan nak sangat glamour, popular, tersohor dan ternama,best ke? ada privasi ke kalau nak berjalan terkedek-kedek dengan awek? kalau nak korek hidung sambil memandu? dan kalau nak beratur panjang untuk menunggu giliran di ATM? mata-mata liar dan jinak memerhati kita sambil mulut yang busuk dan wangi menyebut-nyebut pasal kita




"cun la awek tuuuu, sejuk mata memandang, semoga dapat pasangan yang terbaik nanti"


"awek ni kan, kalau la aku dapat kan, tapi aku rasa awek ni "sugar daddy" yang bela"




tapi ada yang beranggapan, glamour banyak kelebihan daripada kekurangan. masing-masing ada pendapat mereka tersendiri, kalau semua pendapat sama saja, tak ada yang bergaduh-gaduh, tak ada perbahasan semua tu, dunia aman..!!



"saya suka diperhatikan, jika saya ada buat silap, ada yang tegur, tu sebab saya suka glamour"

"kalau dah ramai yang kenal kita, nak pergi kemana-mana senang, mesti ada yang nak tolong"



glamour ke tak glamour ke anda, itu bukan lagi persoalan, yang penting jangan sakitkan hati orang lain, kalau glamour, tapi mulut busuk, hodoh, dan b**** buat apa jugak kan, dan kalau tak glamour, pun mulut busuk lagi la hodoh namanya.. jangan cari glamour dengan cara yang semudah ABC di laman sosial, post gambar dah macam nak bogel, macam tak tahu malu.


sumber

entry ni bukan untuk kutuk sesiapa pun, hanya untuk menyedarkan diri sendiri..peace yow!! renung-renungkan..





Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates