Oct 31, 2011

keenakan chocolates mula terasa.. tempahan dibuka!

aku yakin, pasti, dan da memang tak nak talian hayat yang ramai sukakan untuk makan chocolates kan? makan sampai gigi yang putih jadi hitam..lepas tu keluarkan lidah dan tunjuk kat kawan korang..nascaya kena penampar!! try la..best!!



chocolate bukan budak sahaja yang suka, orang tua pon ada yang suka apa, aku pon suka, walaupun aku bukannya tua lagi..sambil tunjukkan gigi yang masih penuh..asli tau!! chocolate juga digunakan pada majlis rasmi, tak caya? contohnya, majlis perkahwinan, pertunangan, gunakan chocolate sebagai hantaran. tak caya lagi? lantaklah..



k's homemade chocolate  (pagenya) akan memenuhi citarasa penggemar chocolate dengan keenakan chocolatenya.. korang boleh menempahnya dengan harga yang memang berpatutan dan mampu milik.. harga bermula dari RM1.60 dan ke atas.. see, aku dah cakap kan, mampu milik.. meh jamu mata jap..


yang ni exclusive box..sesuai untuk majlis2 rasmi seperti perkahwinan dan pertunangan..hmm..best3..



yang ni pula paraline chocolates.. buat aku tertelan air liur je..siyes..


yang ni star box & love box. boleh pilih nak bentuk start or love.. sesuai nak bagi kepada pasangan kekasih..awww.. romantiknye bagi chocolate kat awek..





yang ni namanya loli chocs & big oreo.. best3..yang ni majlis hari jadi sesuai..bagi kat kanak2 makan..pasti mereka terdiam kesedapan..


banyak lagi set nya.. set A sampai F.. mengikut bilangannya.. dan korang boleh request untuk tulis nama anda dan teman istimewa anda..atau pun nak tulis mengikut majlis apa.. contohnya selamat pengantin baru, selamat hari jadi, atau pun saya sayang awak..


tunggu apa lagi? sanggup telan air liur je tanpa merasai keenakannya? pergh, bayangkan, bila kita gigit, chocolate tu hancur dalam mulut kita..best woo.. gulp.. kalau korang berminat, nak order, sila like page ni K's homemade Chocolates dan boleh buat tempahan dan pertanyaan ok..dan akan dihantar melalui post..


"aku dah rasa, memang sedap..anda bila lagi?"



6 comments:

K's Khairah said...

thankyouuuu :))

(`V`)..NIA..(`V`) said...

tolong la beli ktku se!!!..:)

pudenz said...

wuarghhhh... asl la wat post psl coklat mlm2 bute nih weyh..wat ak kempunan je tgk.. huuhu

Ayuni said...

haah, nmpk cedap....

Eyda Dania said...

nape tibe2 wt entry coklat...tringn sdah..

Puteri Iqa Izyan said...

cekelat ni mmg best!
eh. belanje r aku. haha

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates