Oct 30, 2011

ayat manja atau ayat mintak penyepak ni?

Assalamualaikum...


korunk buat ape jew tue? borink lettew? kecian jew korunk sebab tatau nak buat apew kannnn.. ta kua jalan-jalan dengan awek kew? untunglaaaaa ada awek kannn.. eee..shukew2 boleh lepak ngan awek kat tepi pantai tu, korunk na jelez kew? tak shukew ke?



korunk bayangkan, duk tepi  pantai tu, romantik kan? shukew2.. na cakap kat dia yang kitew sayunk die ketat2.. bila tak jumpa lame2 kite winduuu cangat2 kat awak awww... awak kena la tau yang kiteww cayang awak cangat2..awak jangan curang awww..eleh, malu letteww...




satu hari tu, saye mesej awak, tanye winduu kite tak..awak cakap takk.. cedih cangat2 tau.. campai ati awak wat kitew camni..menci3!! tak cukew aww awak cakap ta winduu kitew..  kenapew awak chuke cangat uat itew camniiii? huh, menci ah kat awak..   awak ingat awak encem cangat ea? huh..



eee... terasa nak terangkat je kaki ni haa...ahhaha..amacam? ada berani cakap  camni depan orang ramai? dan boleh kira berapa cop kaki yang ada di belakang korunk..eh silap.. korang..hahaha...




"ni entry sajew2 jew..jangan marah kitew aww.. peace yow!!"




12 comments:

annenyss said...

gedik lu bro. haha

pudenz said...

"alolo.. mntak cepak owang wamai jee... "
hahah... 1 perkataan saje ... GEDIK

salam blogger ..peace yaw~

Libragurlz said...

jawapannya.. drumroll.. ----> ayat mintak penyepak.. hehe.. =.="

cumigd said...

mintak sepakan je...haha..

Pa'An said...

aloo..tite chuke la ace entri ni..

Fatihah said...

eeuww...rs nk lempang2 je klu dgr org ckp mcm tu heheh

Cik Jingga said...

aku baca naik bengang tiba2.. maklumlah ambil Bahasa Malaysia kan.. (f6)

~M!ss!zul!na~ said...

haahhaahhahaha

Ayuni said...

hancur bahasa!

Eyda Dania said...

membe blogger ak yg gedikz...haha

Fiqah Alias said...

hehe..wt panas ht jewww bcewww...hehe..terbaikkla n3 nie.. (^.^)v peace!

aku hana said...

Ambil masa nak habiskan bacaan entry ni. haha.

Terbelit lidah iteww taww ! HAHA ~

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates