Oct 13, 2011

awas! CINTA anda telah ditolak!

itu la hang, jatuh cinta secara tak sengaja lagi, tak sedar konon jatuh cinta, tengok sekarang sapa yang sedih? hang jugak kan? sapa yang pedih? hang jugak kan? ada dia nak datang cakap i'm sorry kat hang? nan hado kan? yang hang buat sebelum ni ada hasil? nan hado jugak kan...  ~tetiba mamak roti canai datang membebel depan aku.. damn!!


sebelum ni aku ada bagitahu tentang tidak sedar jatuh cinta kan? haa..ni aku nak bagitahu kat korang tidak sedar cinta anda ditolak, direject, dan sebagainya.. kita sedap je duk tersengih2 atas tilam sambil tangan duk atas dahi, senyum je duk pikir pasal dia, tapi dia tak ada perasaan pun kat kita..kita tak tahu, bila tahu? pedih babe!!! ~hahahahaha.. gelak jahat..



mudah je rasanya nak cam kita bertepuk sebelah tangan atau tepuk empat belah termasuk kaki..ini pendapat aku lah, pengalaman aku setelah khatam tengok cerita2 cinta dari Malaysia, Korea, English dan Thailand..heh3.jangan main tengok je movie tu, tapi buat kesimpulan..



  1. dia tak balas mesej korang.huhu..yang ni mesti pedihkan duk tunggu je pegang HP ke hulu dan ke hulu lagi barulah ke hilir. kalau dia betul2 tunggu kita, dia akan balas punyer, sebab dia pun tengah tunggu mesej kita, bila dapat, dia tak sabar2 nak balas haa..
  2. tak terlalu caring.. tak tahu pasal kita pun tak apa, tak tanya khabar pun tak apa, kalau sakit pun sakit lah tak apa..huhu.. maksudnya, kalau kita mesej dia tanya khabar, mungkin dia akan jawab (kalau jawablah) dan tak naknyer nak tanya kita balik. kalau dia betul2 ada perasaan kat kita, mesti perasaan sayang pun akan timbul right? dan dia akan risaukan kita jugak..am i right?
  3. kita duk puji dia je, dan bagi kiasan yang kita suka dia, dan dia buat tak tahu je..ceh, malu babe..hahaha..maybe malu kot..kata orang tua, diam tanda setuju kan? 
  4. tiap kali kite call, tak pernah sekali pun dijawabnya..tak apa,  jawapannya amatlah kukuh, sebab suara perempuan aurat, tak boleh cakap dengan laki tanpa sebab..tapi bila kawan kita (laki) call dia sesaja dan cakap lama2 tak apa  pulak.. err...


setelah 4malam aku tak tido, duk je dalam lab untuk buat kajian ni sambil tengok movie2 cinta , maka aku dapat 4 kesimpulan itu..lain kali aku nak buat kajian lain lagi..keh3..udah2, kalau  orang dah tak sudi, jangan kita paksa dia..kalau kita sayangkan dia, lepaskan dia, biar dia bahagia..perhatikan dari jauh je ala2 CSI Kemamam..haha


~ sendirian menunggu sms..hak2



"if in this damn life you find someone who couldn't damn love you the way you  damn love him, 
don't damn cry too much . Go to him and tell this right to his damn face"

"I Love You...But, damn you!!!  -NurulBadiah Lai




tq sudi luangkan masa baca blog ni..
suka entry ni? eh2, ada butan like la untuk ditekan..



13 comments:

K's Khairah said...

erkkk. cek terasa. sentappppp ! wehuuu

Unknown said...

hak hak,,sokong2,,,sokong ngn tnda2 cinta ditolak,,orang dah tak nak,,tak perlu terhegeh-hegeh lagi

Firdaus Life said...

hahaha this is so damn true :D

Solihin Zubir said...

lagi.. style reply mesej mcm nak taknak..
kita taip punya pnjg, dia reply "k" ja? haha.. sakit hati..

Eyda Dania said...

kdg2..kite suke kt owg 2..owg 2 xsuke kn kite kn...erm..apa pon tak bole..haha...ala..sabar je erk....ad sebab die tolak cinta awk 2..

ZianaRazali said...

letih doh tunggu..:p

DRC said...

tinggalkan je... mcm laa kite ni tak laku kan??? :p

pudenz said...

satu yg pergi..byk yg menanti... haha....

Anonymous said...

bunyi mcm diri sndri yg tengah frust ni?

takpeee, hikmat ALLAH maha besar itu hebat :)
haha. kann.
jangan stress2.

Ayuni said...

sian....

Unknown said...

Sedihnyer bila cnta ditolak. Tapi apa bole buatkan.., takde jodoh.

Izzaty Ishak said...

Wahahahaha. Suka gila baca entry ni. Terasa pon ada jugak. Keh keh

Nurul Azira Azman said...

xperience ke.??huhuhu:p

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates