Aug 9, 2011

bilik hancur akan menjadi elok selepas masuk Department last ni..haha



gua serving dengan penuh perasaan..gua amik satu persatu sisa yg ditinggalkan di atas meja iaitu cawan, tisu dan sebagainya, sambil memikir bahawa ini adalah yg terakhir bagiku..gua menahan air mata dari jatuh ke bumi dengan penuh tabah..sambil berjalan ke tempat pengumpulan sisa2..



jam menunjukkan pukul 7.30 pagi, ya, tamatlah sudah kerja gua di department kedua ini setelah tamat yg pertama.. ..gua punch card dengan penuh syahdu..ok tidak mengapa, mungkin ini yg dirasai oleh semua student praktikal apabila tamat berjasa di satu2 department...



sampai  je ke rumah, setelah gua simpan kunci kereta dengan baik, dan meng"hanger"  baju  supaya tidak kotor..gua baring di hadapan kipas yang berkelajuan 3, gua pikir amacam la nanti gua di department baru.. Housekeeping.. kena simpan2 bilik, cilaka! gua punya bilik pon bersepah dah macam kapal  pecah, nak kemas2 bilik orang lain, hipokrik!!


sumber



ni salah satu bilik yg ada di hotel UiTM, harga berpatutan dan suasana dan bilik selesa, permandangan di tepi pantai..


sumber



pintu utama untuk masuk ke hotel UiTM Dungun..pintu utamanya yg berhadapan dengan Kelab Golf.. suasana di tepi pantai amat tenang...


sumber

ok, tamat sudah iklan dan promosi gua untuk hotel ni..dengan serius gua cakap, kalau gua, memang tak menyesal sewa kat sini..sebab gua suka duk tepi pantai dengan anginnya boleh membelai rambut gua yg belah tengah ni, menjadi ke tepi..



oleh itu, gua akan masuk department yg last gua, iaitu Housekeeping bermula pada 09 ogos 2011..doakan gua...opps, sorry entry kali ni terguna gua, dan terCerpen pulak..waa punya suka laa!!!






4 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

sabor2..jangan sedih2...nanti mana taw ada awek cun mai tdo hotel...boleh ngorat..hehe

K's Khairah said...

waaa. da msuk departmen baruuuu ;)
slamat mngemas bilik ! :D

♥NuR SyAFiQah♥ said...

aku xpenah lagi menginap kat situ..ko cos hotel eh??

Unknown said...

wah....santek tak tempat tuh?

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates