Jan 10, 2011

facebook tak ditutup? kita kena beb!!!!!


waa kena beb atau lu kena beb? hahaha..same je tu..kite same-same terkena beb!
tapi betul ke facebook akan ditutup seperti mane entry aku yang INI..


rilex la wei, alaaa..korang ni cepat sangat la nak melatah cam mak cik yang jual goreng pisang kat hujung jalan sane tu, tapi aku pon pening...ok, korang bace yang ni pulak ok..

sila tekan kalau nak bace..

adakah anda sudah membaca? macam mana riaksi korang? adakah...



atau






tak kisah lah ape yang korang rase, janji jangan salah gunakan kemudahan facebook itu ok!
facebook bukan tempat nak kutuk-kutuk orang atau nak cari gadoh, tapi guna facebook untuk mudahkan kite berhubung dengan kawan-kawan kite..


google image, sayang kamo!

ok,chaw!
salam


22 comments:

bungakuning . said...

hihi .
fesbuk pun nak buat gempak gak :)

Hishyamuddin said...

@bungakuning .

hahah..da xde kje kot tu..

Mimie said...

huehue.macam2 kan isyam..dah agak dah.ingatkan weekly world news tu betol2 leh caya.cett

Hishyamuddin said...

@Mimie

haha..bahaye skrng ni..huhu

NUR BAINUM said...

dah agk daa ;)

efa said...

hua...sad sb bru ja jmpa blik kawan msa skolah rendah 0o..no..tak sempat nk minta no o0pss..sb tak rply lg uhuk hahaha

Hishyamuddin said...

@NUR BAINUM


hahahaha...biso mu.

Hishyamuddin said...

@efa

hehehe..sabor2..:-)

bungakuning . said...

anda di tag ;

http://sarahdandia.blogspot.com/2011/01/lucky-giveaway-by-cik-dya.html

Hishyamuddin said...

@bungakuning .

ok!tq

dyba gula-gula said...

kahkah,,,,, oyeah~
leh cntct atok lg.......;p

Hishyamuddin said...

@dyba gula-gula

hahahha..nsib bek..hahaha

iqbalhakimi said...

haha..aku selalu guna fb sb nak cari awek..oopppss... =P

Hishyamuddin said...

@iqbalhakimi

hahaaha..agok doh, tgok fb mu rama puan jah..hahaha

areteacar said...

kalau Fb tutup betul2 kan best. hahaha...

Ayuni said...

lg ske dotutup, kurang umpatan...

Hishyamuddin said...

@areteacar

cube bygkn.haha

Hishyamuddin said...

@Ayuni

:-)..ramai sgt yg slh gune..

Solihin Zubir said...

ahahaha.. dah agak dah gimik...

aNnE said...

da sah2 tipu haha

Wan Gerrard said...

tipu la mark, xmo kwn die la =P

hyazz said...

tu ler...jgn disalah ertikan maksud fb ni...sooo enjoy..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates