Dec 26, 2010

nak jumpa awek part 2

sila baca nak jumpe awek part 1 dahulu jika belum..terima kasih...



Syam : bro, camne ni bro? Jadi ke tak awek tu nak jumpe aku? Aku dah esaitek gile ni wei, lutut da terketar-ketar ni.
Mail : sabar-sabar! Dia pon same cam ko gak bro, dia gitaw aku dia sampai makan pun da tak lalu, ok ko pergi bersiap ok, pakai lawa-lawa, mandi tu biar bersabun..
Syam : cakap orang je, ko pon same la..




Punye la esaitek aku ni, mandi punye la lame..tak pernah hayat syampoo rambut, hari ni syampoo, tak pernah hayat aku mandi bersabun, hari ni sabun, tak pernah hayat aku pakai cuci muke, hari ni hentam same dia, kumor-kumor dengan air nila biru tu, bagi nafas segar..yeahh..



Sudah je mandi, ayyooo, nak pakai baju ape ea..lau pakai yang ni..








Hum..tak boleh ni, Nampak macam berus gigi je..sexy lak t...kalau tak nak sexy, yang ni pon ok..






Ishhh...alim sangat je Nampak, nanti awek tu nak cakap ngan aku pun takut..arghhh..pakai je la kemaje same jeans, Nampak macho sikit..



Syam : jom, aku da redi ni..ko tu tak yah nak pakai labih-lebih, tak handsomenye lau da hodoh tak ke mane hodoh ko tu..
Mail : eyh,dia ni memang cari gado je...jom ah..


Sampai je aku kat situ, ade sorang awek da tunggu kat meja makan tu..perghh..lawa siot..ni muke dia..







Syam : tq bro, memang lawa la awek ni.ok, aku ppergi dulu ok.
Mail : woi, bukan yang tu, tu  artis, ko tak layak ngorat dia..ni haa..


Peluh aku terus turun, boleh tahan jugak awek yang mail ajak jumpe ni, mail, ko memang terbaik dari ladang la..


Syam : hye, syam..(aku hulur tangan tuk salam)
Mariah : (hanye senyum dan hulur tangan)


Aku berbisik kat mail, lembut siot tangan dia, mau tercabut jantung aku malam ni..


Makanan sudah sampai, dia dah order awal-awal lagi, tapi dia tak cakap satu ape lagi..bisu ke minah ni..huh


Syam : mail, bisu ke awek ni?
Mail : Mariah, kenape diam je ni? Cakap la, ritu kate nak kenal ngan syam ni.
Mariah : hehehe..malu laa...tak tahu nak cakap ape.


Aku tarik tangan mail dan bawak dia lari jap sebab aku rasa ade satu bende tak kena kat sini.


Syam : wei, ko memang keji la, ko memang keji...bodoh, tu bapuk tu bodoh!!ko nak aku kapel ngan bapuk ke? nampak lembut tapi suara jantan tu!!!!!!!



Perghh..frust kot aku malam tu, aku terus balik, mail je layan kawan dia yang tu, memang mail da plan nak kenakan aku. 


Sial punye kawan, tak pe tak pe, rini ari ko,,satu hari nanti lau aku leh kapel ngan lisa, heliza, hanis, dan Diana sekali gus ko jangan terkejut!!!
p/s : zaman sekarang susah dah nak beza laki dan pompuan, pondan pun dah macam pompuan, dia boleh bedah, pompuan pon dah boleh Nampak cam laki..dunia dah nak kiamat!!!







18 comments:

Ayuni said...

hikhik, dh bnyk spesies I'm gay, i'm ok...

Hishyamuddin said...

ayuni : ahaha..tau xpe..tapi sy bukan spesis tu..hahaha

aNnE said...

hanis?haha

asal mencarut seh..hoho

umMie said...

wkakakakka..da agak da pon ,, cam x kne je law kwan syam tu nak rekomen awek cntik ,, bek dye kebas dulu kan ,, wkakakkakaka

Hishyamuddin said...

anne : mencarut?

Hishyamuddin said...

ummie : hahaha..bek punye kwan kan lau die tolong rekomen..

umMie said...

hahahaha ,, mmg baek pon ,, tp ade udang sbalik mee =)

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.gila kejam mmbe!

Hishyamuddin said...

ummie : hahaha..bahaye2 yg cmni...

Hishyamuddin said...

puteri : hahaha...jahat bukan?haha

anne aziz said...

hahaha naseb lah lelaki2 kena lebih waspada :p btw folo u ;)

Hishyamuddin said...

anne aziz : haha.hati2..tq!!!

Mohamadazhan hjDesa said...

tu lah, umat sekarang lebih teruk dari umat Nabi Luth

Hishyamuddin said...

mohamadazhan : huhu..rate2 tmpt skrng da ade mnusia jnis ni, yg ubah jntina..

dabuldahi said...

cewah! cewah!!
saya gay.. saya okeng!!

Heidi Shafiq said...

hahahaha.. seb baik lu x comolot.. :P

whitelover said...

gay way tu haha noty dialog :P

vampire's lovex said...

hahahaha!!! tahniahhh dapat awek bapuk wakaka

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates