Dec 30, 2010

bersiap untuk berperang!!!dan tahniah Malaysia....


kapten :tentera berkuda, adakah kamu sudah siapkan peralatan kamu?
tentera : peralatan apakah yang dimaksudkan tuan?
kapten : tinggal beberape hari lagi, kite akan mulakan pertempuran kita lagi..bersedia dengan peralatan kamu.iaitu:









yang pertama kamu kena ada semangat yang kuat untuk meneruskan pertempuran ini, supaya kamu tetap gigih dan selalu berusaha untuk menang ataupun berjaya. semangat ini harus disematkan terus ke jiwa kamu wahai semua tentera berkuda.





yang kedua, korang kena siap sediakan otak yang segar dan mantap. ini untuk menghasilkan daya pemikiran yang kreatif bagi melahirkan peluru-peluru yang mantap.



yang ketiga, kamu mesti mempunyai kesihatan yang mantap, bagi menghadapi segala rintangan yang mendatang dengan mudah. kerana kesihatan menjamin otak cergas dan badan yang cerdas.



dan yang ini juga penting, kamu kena sediakan pistol dan peluru ini dengan cukup, kerana ini penting dalam perjuangan dan pertempuran kita kali ini.

tentera : tuan! apa yang tuan merepek ni? perang apa yang guna semua ini? pensil? pembaris? nak ukur ekor kambing ke tuan?

kapten : perang untuk masa depan kamu! sem baru da nak bukak..siapkan barang untuk masuk sem baru, faham?





tentera : owh, ok, terlupa pulak..akan saya lakukan perjuangan ini dengan sebaik mungkin tuan ! dan akan mendapat yang terbaik dari perjuangan ini.
kapten : ape yang ko akan dapat?
tentera :  awek..hehehhe




jangan lah kamu mengamalkan niat seperti tentera di atas, ke tempat belajar untuk pancing awek. ok, aku nak ucap " selamat masuk semester baru bagi pelajar-pelajar U yang terbace blog picisan aku ni"
perjuangan kite belom tamat, sem baru menanti kita..dan sem last aku untuk belajar sebelom aku meneruskan ke alam praktikal....


syabas Malaysia diatas kemenagan AFF Suzuki Cup 2010 semalam!!!..
Malaysia boleh!! semoga tiada lagi kutukan kepada Malaysia selepas ini..

tanpamu google image siapalah aku..


chaw!!
salam


14 comments:

ahsfantasy24 said...

klw trsangkut..
apew slahny kan..hehe~

Hishyamuddin said...

ahsfantasy : elakkan la tersangkut tu..hehe

aNnE said...

gud luck n all the best.
:)

Hishyamuddin said...

anne : tq!!

nulhazwany abdul malik said...

selamat mengemas...
hehe

Hishyamuddin said...

nulhazwany : hehe..mengemas?malas!!hahaha

iqbalhakimi said...

huhuu..aku pun dah nak start ni..sedih lak rasa nak tinggal umah.. =P

ooii..asal gambar awek aku ada kat sini?..haha

Hishyamuddin said...

iqbal : same la kite..hehhe

wowowowowoowowooo..sng2 nk ngaku ni pe kes?hahahha

Puteri Iqa Izyan said...

cesh.ingat ape.

xmo woo balik dungun T__T

THE LEKAT LEKIT STORY said...

welcome back to school.. op's campus

Hishyamuddin said...

puteri : dungun la terbaik!!!duk sari rase mcm setahun..hahahah

Hishyamuddin said...

lekat lekit : huhu..tq

miss husna said...

jom same2 bejuang ntok sem baru :)

Mohamadazhan hjDesa said...

pancing2.hehe

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates