Sep 7, 2013

Set Bajet Kurus Shaklee






Assalamualaikum..

Pasti ramai sahaja di antara kita yang sedang mencari set untuk kuruskan badan, tapi harga kebanyakan produk untuk ini amatlah mahal dan kurang meyakinkan kita semua.. Jangan risau sebab dengan Shaklee, iaitu produk yang telah lama dipasaran dan telah yakinkan ramai pengguna, terdapat juga set kurus untuk anda semua.. meh saya ceritakan secara terperinci..





LECITHIN

Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier ( pemecah lemak ) yang baik. Justeru pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mebgelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.





ALFALFA COMPLEX



Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.




  • Yang istimewanya tentang kedua-dua produk ini adalah ianya boleh diamalkan oleh semua lapisan individu tidak kira lelaki atau perempuan mahupun ibu-ibu menyusu. Malah jika anda seorang ibu menyusu, alfalfa dapat membantu menggalakkan penghasilan susu. 
  • Jadi kiranya pengambilan 2 produk asas ini dapat memberi manfaat berganda kepada anda. Alfalfa juga mengandungi 1001 khasiat lain yang mana antaranya termasuk mengatasi masalah keputihan yang sering dialami wanita-wanita baligh serta membantu meredakan simptom-simptom resdung, asthma dan alahan (alahan).






Kesimpulannya, siapa kata anda perlu keluar modal yang besar untuk kurus? Melalui pengambilan supplement Shaklee yang bersesuaian beserta penjagaan makanan yang berdisiplin, impian anda untuk mengenakan kembali baju di zaman muda dulu pasti mampu tercapai.



Jika terdapat apa-apa soalan mengenai harga, tempahan, atau mahukan konsultasi, boleh hubungi saya di :

  • sms/whatsapp : 017-9209896
  • email ke hishyamuddin@yahoo.com
  • SHAKLEE ID : 933941




No comments:

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates