Apr 6, 2013

Kebaikan Energizing Soy Protein




Assalamualaikum..

Sebelum ni, saya ada ceritakan pasal Produk Kesihatan Pilihan Ramai , dan dalam entry kali ini, saya nak bagitahu salah satu produk yang paling glamour atau hot product Shaklee..


Energizing Soy Protein


Energizing Soy Protein (ESP) adalah untuk semua golongan, iaitu tidak terhad untuk ibu menyusu atau wanita yang inginkan kelihatan cantik dan muda, tapi sesuai untuk dirasai oleh semua isi rumah (kanak2 tidak digalakkan), tidak kiralah, nenek, atuk, ayah, ibu, adik, atau abang sekali pun yang nak mencuba.. barang baik, apa salahnya untuk kita kongsi kebaikannnya kan? ok, untuk 1 canister ESP = 850gm dan boleh tahan 1-2 bulan penggunaan..


Energizing Soy Protein (ESP) dapat membekalkan tenaga bekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yg berkualiti tinggi dan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dpt mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya,,



FAEDAH ESP

1. Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 
2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.





nantikan entry tentang produk kami yang lain dan juga testimoni tentang produk ini..



Jika terdapat apa-apa soalan, tempahan, atau mahukan konsultasi, boleh hubungi saya di :

  • sms/whatsapp : 013-6803861
  • email ke hishyamuddin@yahoo.com




2 comments:

azzey said...

bykjg dgr citer psl produk ni tp xpnh cuba lg..

Mya said...

saya tengah minum ESP ni.
hrp2 dpt la tambahkan tenaga pd saya yg asyik lembik ni je huhu..
nice info sharing :)

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates