Nov 18, 2012

Tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan


 
"MERAH" = Lelaki
"HITAM" = Perempuan


 
"Tiada kereta ku bawa kau jalan2, rumah pun ku tiada ada pun bapak punya.."
 
"Kau tahu sangat kau tiada kereta dan rumah, tapi kerja kau tido dan makan je!"
 
"Aku anak kampung  tiada pelajaran, kuli-kuli sahaja memang tidak padan"
 
"Masa sekolah kau tahu mengurat aku sahaja, pelajaran kau buang. Ramai je budak kampung yg berjaya!
 
"Bukan ku tidak suka sama kamu, tapi aku takut hidup kau kan sengsara, kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain"
 
"Sebelum ni kau cakap cinta kau kat aku paling penting, malam2 duk tengok gambar aku, bukannya pelajaran..tengok sekarang, kau lepaskan aku pula, sebab dulu kau main2! Benci! tak pasal2 aku kahwin dengan Arkitek yang kaya raya!"




dikmie kimie


haaa..kan dah melepas.. ada peluang ni rebut, bukan sebab tamak, tapi sebab nak kepada kejayaan, nak senangkan mak, ayah, keluarga dan diri sendiri..peace yow!!





1 comment:

muhammad fakhar muhammad nur said...

As Salam, i am currently conducting a survey about mosque in Malaysia for my master thesis. it would be a big help if u could help me to answer the survey. Thanks in advance.
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGhMa19JeDlpZ04xajZTVnROYVl2cWc6MQ#gid=0

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates