Apr 11, 2012

saya suka awak



ketika duk asyik layan muka buku yang melalaikan ni, aku ada terbaca status sorang awek ni, kemain lagi status dia ni, suka hati, tapi dalam hati penakut..




"saya sukakan awak sejak kali pertama kita jumpa..lariiiii..k,bye!"



bila dah sukakan seseorang tu, memang kena malu eh? update macam tu dengan harapan, si dia baca status tu dan perasan yang status tu ditujukan kepada dia, macam tuju lagu dalam radio.. atau saja nak suka2 update macam tu, nak tarik perhatian ramai? erkkk..jangan pikir buruk pada orang lain pliss..



sumber



kalau tak ada hati kat dia, boleh je borak2, usik2 ke, selamba badak je wat lawak bodo yang diharuskan bagi penampar.. tapiiiiiiiiiiiii...bila dah suka, semua macam jadi serba salah, malu nak jumpa, malu nak dekat, malu nak bercakap, malu nak mengaku yang kita sukakan dia.. macam tu?




sumber

kenapa susah nak terus terang yang kita sukakan dia? bukannya minta berterus terang untuk cakap yang dia tak zip seluar. bila dah melepas, habis semua alat solek kat atas meja, terabur kat atas lantai. errr...atau pun ini sebabnya?




"kalau saya bagitahu dia nanti, dia tak suka, saya kena marah, dan dia akan bencikan saya"

"saya cakap nanti kalau dia tak nak, malu je muka ni, mana mahu letak? dalam seluar?"




ok, alasan diterima.. tapi kalau tak cakap, melepas padan muka.. menangis la korang kat tepi tiang rumah tu, dan jadilah dia sebagai kekasih gelap.hahaha.. menarik pulak bunyi camtu.


sumber


jangan risau, jodoh dah ditentukan oleh Allah S.W.T untuk kita semua. ALLAH tahu apa yang terbaik untuk kita dan siapa pasangan yang terbaik dalam hidup kita. :-)






6 comments:

Ayuni said...

hm, pengalaman sye, sye pnh cakap kt seseorg yg sye ske kt dier pastu dier bg sye cermin, baik kn.....

Hishyamuddin said...

@Ayuni

hah? xpatut tu namanya..

myravea said...

Nice entry syam :)

NajWa aNGeLiNa said...

Sdg menyelami maksud tersirat..

misz aisya said...

dia xtau lah tu nk ckp camne kat laki tu..untung sabut timbul, untung batu tenggelam :)

qina said...

kalau dah suka better terus terang je, si dia terima atau tak belakang cerita. ada jodoh, Alhamdulillah, kalau takde, akan ada yang lain tak gtu?

;D

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates