Feb 21, 2012

Kasanova


Assalamualaikum..


kita selalu dengar "kasanova" bila borak dengan rakan-rakan yang mempunyai pemikiran ala-ala bengong ketika minum air beramai-ramai. antaranya"



" weyh, hebat syial kau berpakaian sekarang ni, dah macam kasanova aku tengok"


yang terbaru, tapi tak lah baru pun, stacy menyanyikan lagu yang bertajuk kasanova. sambil joget2 atas pentas dengan semangatnya dan sambil menyebut "kasanova!"




tapi, tahu tak kita disebalik panggilan yang pelik itu? sorry, pengambilan muzik yang suspen tidak digalakkan di dalam entry ini kerana akan membuat jantung anda berdenyut laju..




1. Makna Kasanova menurut Kamus Dewan: “Lelaki yang suka memikat dan memperdayakan perempuan”.

2. Erti Kasanova menurut Kamus Dwibahasa Oxford Fajar: “Lelaki yang suka menggoda wanita”.




boleh disimpulkan disini, maksud kasanova adalah buaya darat, playboy, atau lelaki miang, gatal dan tidak ada kemampuan untuk menggaru sendiri.haha..



lelaki ini pantang bila berjumpa dengan perempuan yang "hot", berdahi licin ( bela jerawat banyak-banyak), tidak kira apa statusnya. bini orang pun dia nak kebas, $%^&*( !



so, kepada awek-awek, bini-bini, janda-janda dan sewaktu dengannya di luar sana, sila berhati-hati dengan spesis lelaki yang seperti ini..



sekian
 


3 comments:

Ayuni said...

hikhik...ayat best....

myravea said...

Benci laki kasanova!

Anonymous said...

nk copy ayat nie..lalalal..mekaceh...

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates