Nov 10, 2011

sebelas sebelas sebelas


sebelas sebelas sebelas


ketika aku lepak dengan kawan2 sekampung di sebuah kedai makan. dengan berbekalkan air tea o ais segelas seorang, kitorang memulakan perbualan kosong. perbualan yang paling menarik bagi aku adalah mengenai sebelas sebelas sebelas atau 11.11.11..  tarikh yang lawa, hanya sekali seumur hidup kita jumpa tarikh tersebut..




~............iklan............ tarikh sebelum ni bukan sekali seumur hidup jugak ke? contohnya 10.11.11, pada tahun depan da tak ada tarikh tu, dan akan jadi 10.11.12. ok, untuk bunyi yang lebih menarik, tarikh yang cantik..nak tunggu lepas ni 22.22.22. eh, ada ke bulan 22? arghh..!!




bermacam2 yang aku dengar dengan tarikh 11.11.11 ni.. kalau benda yang berfaedah aku boleh berdiri di belakang kau, sokong kau, sambil panggil nama kau dengan pakai skirt, joget2.. ok, gila.. banyak yang aku dengar benda yang kawan2 aku akan buat dengan tarikh tersebut..antaranya:



  1. berhenti merokok.
  2. nak kahwin
  3. nak bertunang
  4. nak melamar awek
  5. nak edit blog..err?
  6. nak buat perubahan pada hidup. daripada malas ke rajin..bagus!!
  7. nak keluar dating
  8. nak belanja family makan besar
  9. nak memulakan perniagaan
  10. nak belanja aku makan. bagus, boleh buat menantu!



sumber



apa2 pun yang korang nak buat, pastikan buat benda yang elok ok.lain la kalau dengan tarikh ni korang nak buat benda mengarut.. nak clash dengan awek ke, nak pergi merempit ke..itu b**** namanya.. aku?tarikh ni aku nak pergi solat jumaat. jangan tanya kenapa, korang boleh tengok klendar! anda pula bagaimana?




"kalau niat baik, insyaALLAH akan dapat, janji ada usaha..peace yow!"




6 comments:

Taq Rafael said...

eleven haribulan eleven tahun eleven

Eyda Dania said...

bgi eyda..xde bnde special pun tarikh ni...=(

Puteri Iqa Izyan said...

aku dop eksaited pun 11/11/11 sebab umur makin meningkat dari hari ke hari. hohoho..

pudenz said...

11.11.11
nombor terbaek...skali seumur hidup..
huhu

ch000tz axoera said...

wishing a remarkable 11.11.11 :D
all the best dude :D

aleen aiden said...

enam kali satu.naisss kan?heheh

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates