Oct 14, 2011

Justin Bieber mengikut ramalan encik nujum

berita tergempar.. encik nujum, bukan nama sebenar telah menggemparkan dunia hiburan dengan ramalan beliau yang telah mengejutkan peminat setia penyanyi Justin Bieber..aku pasti semua orang kenal artis ini, terutamanya awek2 kan..keh3..


sumber

ramalan yang dibuat oleh encik nujum itu mendatangkan kemarahan daripada orang ramai terutamanya peminat si Justin tu haa..nasib baik tak ada rusuhan je la, angkat sepanduk bagai...ramalannya ialah muka Justin Bieber apabila sudah ditelan usia..


sumber

kemarahan peminat beliau kerana tiada lagi kejambuan di muka si Justin ni...muka jambu itu telah bertukar kepada muka durian..keh3..salah seorang peminat beliau berkata " saya bantah dengan ramalan tentang Justin, kembalikan kejambuan beliau"



~entry ni sekadar santai2..kepada peminat fanatik beliau, jangan marah ye..

tq sudi luangkan masa baca blog ni..
suka entry ni? eh2, ada butan like la untuk ditekan..




9 comments:

yAyA_LuRvE said...

hahaa... mantop ah! abih dh muko JB hk 'comel'tuss.. ;)

HanNis SaNia said...

huhu takut tgk justin bibir yg gmbr bawah .

hehe jom join photography contest. visit my link ni nk tahu syarat2 http://hannissania.blogspot.com/2011/10/calling-for-new-contest-2011-sape-sape.html

nohfee said...

hahahah alololo.. temei nye muka bieber masa tua.

Izzaty Ishak said...

Wahahahaha. Rasa nak membuang pulak bila tengok gamba ramalan si ahlil nujum tuh.

Puteri Iqa Izyan said...

sape ni?


kbai =D

Pa'An said...

x bole bla
da tua muka mcm melayu je
haha

Wani said...

HAHA.

tu je :P

pudenz said...

haha..trus jd muke kampong...hamek kAw justin...!

azly♥iejah said...

wakakakakka...tekeluaq nasi dari mulut tngok muka justin...

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates