Sep 5, 2011

hadiah misteri daripada si penghantar hadiah misteri


sekembalinya aku ke kampung, dengan kepala, badan dan setiap inci badan aku penat.. tiba2 si setan datang ke telinga, weyh, bukak la puasa tu, minum air, kau tak pe, musafir, baru sampai kan? badan penat..minum3!!
arghh, dasar setan punye setan. sesuai dengan nama kau tu "setan"..aku menepis hasutan tu dan tido..



setan pon berlalu pergi dengan tangisan sebab tak mampu nak hasut aku..hahaha..bangun je dari tido, mak aku tunjuk satu bungkusan..nah!!




alamak!! hadiah apo mende pulop ni..tak pernah2 lagi dapat hadiah, nama atas alamat siap tulis www.hishyamuddin.com lagi..dengan penuh teruja dan hati berdebar2 takut ada org hantar hadiah katak ke ular ke, aku pon bukak slow2..





kotak boleh tahan..mintak2 la ada orang bagi hadiah IPhone ke, Samsung galaxy tab ke..haha, syok gak tu...ceh, berangan nak sedap je..gilak punya orang..




jeng3..dan inilah hasilnya..baju kemeja yg bewarna putih.. terima kasih kepada si misteri yang menghantar hadiah ni..inilah orangnya..



tak sangka blog yg suka mengarut cam aku ni ada peminat..terima kasih kepada si penghantar yg baik hati ni ok..aku hargai pemberian mu ini... selamat hari raya!! maafkan segala silap dan salah aku yap!

chaw!!
salam


10 comments:

Freaky said...

hoi buleh hadiah. jeles2 ahaha

Eyda Dania said...

ala..nk gk adiah...erm..

K's Khairah said...

nasib xmuat. HAHAHAHa :P

NOOR FATIN said...

sapa tu? hahah

____Myera Nyera said...

mana da dapat alamt umah tu? haha
untunglah ^^,

Ayuni said...

wah, peminat!

wasabi.senpai said...

ape maksud 'hwaiting'?

misshannajr said...

alololo..dapat hadiah tu..

Ad said...

waaaah ada secret admire...hahaha

akoo_toomey said...

jeles, jeles !!
nak jugak

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates