Aug 15, 2011

RM1 sehari untuk jadi Gambargrapher..mampukah?

dengan kenikmatan angin kipas yg berkelajuan 3, dan kelembutan tilam bujang, tiba2 aku termenung dan tersenyum sorang2..aku sudah gila bayang, dulu aku pernah cakap aku aku sudah jatuh cinta, sekarang cinta tu berputik kembali ibarat bunga taik ayam yg baunya masuk ke dalam hidung dgn tajamnya!



kalau aku simpan RM1 sehari, dapatkah aku memilikinya? dan jadi gambargrapher yg sekadar hobi.. nampak ape2 yg menarik depan mata, maka, masuklah kamu ke dalam blog ini..tak kisahlah kucing mengawan ke, apek jual sayur korek hidung ke..ceh!! pengotor!!!



sudahlah, aku nak pi cari RM1 dan botol kosong satu, nak menabung.. kau tunggu aku!!haha, ceh berangan, tak sempat cukup RM10, tabung dah kosong..cilaka, nak menabung, tapi tak pandai...



Gambargrapher yg aku suka tengok gambarnya sekarang di blog Aizul Marcello, abang besar, pinjam nama "Gambargrapher" ya!!! terbaikkk...





dan satu lagi gambar dari http://www.digitalmukmin.com .. ni antara gambarnya yg aku pinjam..



 pemiliknya ialah Ustaz Azhar Idrus..terbaik bukan?




oklah, mampukah aku memiliki satu kamera yg dinamakan DSLR? insyaALLAH.. hasil dari menabung @ hasil blog? jangan tanya aku, aku tak tahu lagi..!!


chaw!!
salam







16 comments:

AinsHa=( said...

nak gak dslr tu... =.=

K's Khairah said...

one day. klu ad rzeki, dpt la dslr tuh. insyaAllah.

Mish Apple said...

nanti boleh tangkap gambo saye babenyak . \gila perasan la/

Wanz Mejuez said...

hehehehe boleh lah aku pinjam lepas ni... kalau dah beli nanti habaq dekat aku okay... nak pinjam..t aku okay... nak pinjam..

Hishyamuddin said...

@AinsHa=(

boleh2..amik la..keh3

Hishyamuddin said...

@K's Khairah


InsyaALLAH..amin

Hishyamuddin said...

@Mish Apple

hahaha..boleh ajer..kalo xlawa gmbr tu, jgn la nk mrh eden pulop..hehe

Hishyamuddin said...

@Wanz Mejuez

boleh2..hahahahaha...meh sini amik..

L said...

ustaz azhar mmg terbaek!!! like3

sy syg awak.?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

aizul marcello said...

Perghhh kene menuntut dgn ustaz azhar laa nampaknya ni!

Cik tikah said...

insyaAllah mampu. kumpul duit dari sekarang :)

Cik Bell said...

samelah..mampukah ? mampu2..mesti boleh punyer ;)

namaakulynn said...

wahhhh.ustaz azhar idrus tuuu.tbaik laaa. ;)

Aizawa gurl said...

sy pn dslr..hehe..tp xmmpu la..lense jer da bratus..hehe..btw,cntek gmbr sungai 2:)

Qaseh dalia adelia said...

kalau simpan mmg akan dpt tapi tak penuh tabung tu dah terliur nak amek hahaks..

kakyon said...

lepas ni nak pakat2 sebut gambargrafer..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates