Aug 27, 2011

Permohonan Maaf Secara Terbuka daripada Hishyamuddin dot com




saya, yang bernama Hishyamuddin bin Abd Rahman, dan selaku pemilik dan penulis di blog http://www.hishyamuddin.com/ atau yg diberi nama tentang-tentang, ingin memohon maaf secara terbuka untuk semua pembaca blog ini..


sudah hampir setahun usia blog ini, pelbagai pahit dan manis aku dah tempuhi, dan yg sempat aku elak, aku telah pon elak dengan menggunakan sepenuhnya kemahiran dan kepakaran daripada aku dan nasihat daripada semua, sehinggakan ter'drift' sedikit..



dari awal entry aku post sehinggalah entry yg seterusnya, aku nak memohon maaf untuk semua jika ada yg korang terasa hati dan tersalah bual bicara daripada aku..aku mengambil keberkatan bulan ramadhan ni, dan bulan syawal yg bakal menjelang, untuk menghulur sepuluh jari memohon maaf dan menghulur tangan utk meminta duit raya dari korang..heh3..


sumber

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

&

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN
YANG KE- 54





6 comments:

Salina said...

tu dia eh..gempak giler tajuk 'permohonan maaf secara terbuka"..hehe..

BTW,selamat hari raya & salam merdeka..

Puteri Iqa Izyan said...

eh. dakpe2. tadop saloh pon.

tapi, aku nk duit raye. lalalala~

K's Khairah said...

Amad Ai Aye. Maap Zahir Atin. ;P

annenyss said...

mahap mahap mahap :p

Anonymous said...

Selamat hari raya. Maaf zahir batin

Zul Fattah said...

slamat hari raya bro.. maaf zahir dan batin...
haha..
salam 8-2..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates