Aug 28, 2011

kereta terputus dua.. Al-Fatihah..




DUNGUN: “Saya tidak menyangka arwah pandu kereta keluar dari kawasan rumah kerana dia tidak pernah melakukan tindakan seumpama itu sebelum ini,” kata Ahmad Sobri Badarudin, 35, abang kepada mangsa kemalangan maut di Kilometer 9, Jalan Teluk Lipat-Sura Hujung, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 7 malam, Ahmad Sofri, 23, terbunuh apabila kereta Proton Iswara Aeroback milik abangnya itu yang dipandunya dipercayai terbabas sebelum melanggar sebatang pokok menyebabkan mangsa tercampak kira-kira 30 meter selepas kenderaan berkenaan terputus dua.


untuk berita selanjutnya: harian metro


Al-fatihah buat mangsa..semoga tenang disana, dan takziah buat keluarga mangsa..
aku sempat tengok kejadian tu, sebab kejadian tu dekat je dengan hotel tempat aku praktikal.
memang sedih tengok, ye la kan, dah nak raya ni..Al-Fatihah..


Kepada yg baru nak balik raya, Berhati-hati di jalan raya ok..ingat lah orang tersayang yg menunggu kita di kampung halaman utk beraya bersama-sama..






4 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

aku tgk kreta ni kat balai kejut aku sapa boleh terbeloh gitu..huhu

K's Khairah said...

erk. trbelah dua ? nauzubillah. xdpt nk byang keadaan arwah masetu. Al-Fatihah.

Freaky said...

ya Allah dasatnyoo.. hati2 la di jalan rayo

hafrawiey ozakawa said...

next time.be more crefully yer..



da follow da..

http://hafrawiegeek.blogspot.com/

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates