Aug 6, 2011

Harga Buffet Ramadhan di Hotel UiTM Dungun 2011

sepanjang duk praktikal sini, aku tak pernah lagi kan promote Hotel Uitm ni..bukan nak lupa diri, tapi diri ini selalu terlupa..nah, meh sini, sila tengok ni..harga berpatutan, dan makanan dijamin puas hati..makan lah seberapa banyak yang nak makan..dari masakan melayu hingga ke barat sana ada..




kalau tak nampak, boleh tekan untuk besarkan gambar tu ok..

BUKAK PUASA

DEWASA : RM 39 ++
KANAK-KANAK : 19.50 ++ 




SAHUR


RM 12 ++




Jemput la datang..dan kalau nak belanja aku, boleh je..heh3.. pastikan perut dapat isi dengan banyak, tapi jangan sampai tak larat nak gi terawih..jangan nak salahkan aku..hehe..


"SELAMAT  BERPUASA UNTUK SEMUA"



6 comments:

cik sakdi said...

mak aih,, leh tahan jugak harge dia. plus plus lagi.

K's Khairah said...

nakkkk2..tlg book kn ye. esk nk g berbuka sane ;P

blog-tips-kurus said...

kenapa murah sikit drpd Shah Alam?
Hotel Uitm S.A dengan Intekma itu lainkah??

cucu umie said...

ayie mkn dkt rumah shjelah.. hehe

Cinta Misteri said...

39 hengget....hurmm,,, lepas solat terawih leh sambung makan lagi ker?
(ada sedia tmpt solat terawih tak?)

Hishyamuddin said...

boleh makan sampai pukul 9 mlm..surau disediakan..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates