Aug 18, 2011

hanya yang kuat semangat dan berhati kering sahaja boleh masuk ke blog ini.

kepada anda semua yg berhati dan berjiwa kering, mari ke sini ramai2..ni aku ada cerita panas untuk kalian semua..pasti kalian tertarik punya..aku baru saja test hati aku ni kering tak..haha



dengan semangat yg membara, aku berjaya dan lulus dalam mengharungi saat2 yg meloyakan..!!
jom sama2 test korang boleh tak menghayati blog ni




"hidup dengan pantas, matilah dengan cepat, dan tinggalkan mayat yg menarik"


pesanan dengan penuh kasih sayang dari aku.. " kalau tak yakin yg hati korang ni kering, jangan masuk ketika korang berpuasa..nanti kalau termuntah, dan terbatal puasa pulak..


eh baru perasan, tajuk aku untuk entry ni panjang gila..haha..sama2 layan ke blog tu ya!!


chaw!
salam



8 comments:

K's Khairah said...

grrr..tgh header dy pn xsggup da. seeram nih

Princess Feyqa said...

pernah tgk dulu2, ngeri sgtt geli pon ade

Sha said...

blog nih mmg terbaek..!!
dlu der jgk la skali skale msuk..sbb borink xde mende nk buat..hohoh

Shaherah said...

serius.. blog tu memang tak boleh layan.. bler dah cuba.. dah berani bace.. gambar2, video2 dalam tu.. nanti biler malam nak tido, ter rekod dalam kepala.. mula nk pening2.. hahaha..

sape2 yg kuat ngan x de perasaan boleh masuk.. >.<"

Ad said...

nampak menarik...tapi nak bukak seram pun ada..

nadia fatihah said...

hahaha, header pon macam sengal. tapi nk terjah jugak neh. ahaha :P

farah hairuddin said...

xnk terjah..hati i hati basah...

Puteri Iqa Izyan said...

yeah. aku suke blog2 mcm ni. haha

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates