Aug 7, 2011

aku dapat pakai Blacberry Bold 4..korang nak?

dengan dunia sekarang ni dah tak pelik la kalau orang pakai handphone pelik2 dan canggih, dulu HP blh buat baling kat anjing, besar gedabak, lepas tu bertukar makin kecik, dan sekarang keluar yang besar lagi, tapi tahap ni memang sayang la nak baling kat anjing..kan? kau sanggup baling Iphone, atau Blacberry korang?




meh sini adik kakak, abang, atok, nenek yg gila kecanggihan..gila style atok nenek pakai Iphone.. update status FB hari2..kau boleh lawan? meh aku nak tunjukkan Blacberry yg canggih lagi hebat ni.. Blacberry Bold 4, nak tak? siapa je yang tak kenal Blackberry??

sumber



korang nak pakai tak Blacberry Bold 4 macam aku? mesti korang tak pernah dengar kan? ni terus dari kilang maaa...





lawa tak? best woo pakai BB yg ni..banyak kelebihan dia dari yg lama tu..opps, sorry silap la, Blackbattery rupanya..ok ape, janji ada perkataan Black kat depan kan..



"jangan marah ya, ini sekadar Entry santai di bulan puasa..hehe.."


10 comments:

Mimie said...

tu blackbtrry la mok!haha

farah hairuddin said...

hampeh nye sudin!~

K's Khairah said...

cehh..blackbattery..hampess. HAHA

fairuz said...

hahahaha bengommmmm mainan pun bulihh

Princess Feyqa said...

ceitttt buat perut bergoyang sbb gelak kah3

abah khalisha said...

marah ni! meh bg abah 10..bg anak abah men

cikguden said...

haha...nak satu

muse said...

terbaik bb ko ni hehe...

nur zalfa afra said...

alaa ingat nak kasi keje sambilan ke , ape ke,, haha kekesalan sekejap...
ini aq un ade 4 lagi haha *tipu la, ade 4, beli blumm sampai sehari adik dah pecahkan

Nalisa Syahira said...

pehh , superb gila lah , hahahahampeh gila ;D

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates