Jul 7, 2011

jom main atas batu di Pantai Teluk Bidara, Dungun...

Assalamualaikum semua wahai pembaca blog...semoga semua dalam keadaan sihat hendaknya..
haaaaaaa....boboy semput.!!!hahahaha..rilex semua, jangan serius sangat, hari ni aku nak buat entry santai je la, dijamin tiada tekanan atau pun stress..boleh ke?haha



entry kali ni, aku nak ajak korang semua pi main batu..ape?batu? batu sembilan? sepuluh? ok nanti..saborr laa...permainan ini bertempat  di Pantai Teluk Bidara, Dungun Terengganu..yang sudah biasa pergi, mesti setuju kalau aku cakap yang tempat tu sangat cantik bukan? boleh dijadikan tempat kita  untuk lepaskan tekanan..cehh..ayat!!!




pantai ni besar, tapi tak muat la pulok nak amik kesemuanya..posisi aku duk atas bukit, dan amik gambar menghala ke bawah..jangan risau, jika ada ibu bapa yang nak berduaan di tepi pantai, boleh tinggal anak di tempat permainan ni, tapi di bawah jagaan orang lain la, pandai-pandai la korang..








duk tepi pantai memang best..angin yang mendamaikan kan, sambil lepak, boleh makan kerepok, satar ikan, dan minum air nyior!!





nampak tak bukit tu haa..jom kita panjat itu bukit, kita pergi main di atas batu..haha..jap2 sebelum tu, minum air dulu kasi tenaga, tapi jangan banyak sangat, atas tu tak ada tandas yang diiktiraf.haha..dan lagi satu, pakai selipar yang macam cicak ( tak licin ), tu pun kalau korang tak nak main drift kat atas batu tu laa..heh3






ok, semua dah sedia..jom ikut aku!!!!, kat atas batu sana, jangan pulak nak semputttttt ya..hahahahaa








sudah puas bermain di atas batu? kalau tak, kita datang lagi esok hari ya, jangan sedih-sedih..hahaha.. naik duduk lepak atas ni memang best, tapi kalau silap langkah, luka yang dapat..yang penting luka di hati tak ada ok..dan sape yang kaki pancing ( suka memancing la, bukan kaki dia macam joran!!), boleh la datang ke sini, mancing kat atas batu..terlupa pulop nak amik gambar kawan aku yang duk mancing atas ni tadi..



kalau nak datang. jangan lupa ajak aku ya..haha

chaw!!
salam


8 comments:

Freaky said...

comel molek pemandangan din.. nampak indah

K's Khairah said...

weuhuu..g pntai xajak ! haha..btw,,lawo sliper dy.. HAHAHA

syana mizwateva said...

syana x pnh taw tntg kwujudan pntai ni...hehe..mcm best jer...klntan nga dungun bkn jauh sgt pon kan?nk p la one day nty..hehe..

akoo_toomey said...

gediksss.. haha.. puah dh g main citu.. sokmo2 dh.

Zura said...

angin dia mesti kuat..

Qaseh dalia adelia said...

sedap doh ye main pata

fiq. said...

hr tu p dungun, duduk kt pantai batu pelanduk, kuala abang, teluk bidara ni pom ade terserempak,,,otw nak p bandar dungun kan....

Brilliant Marjan said...

view kat batu-batu nampak idup dan cantik sangat.subhanallah...

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates