Jun 21, 2011

piwwitt..awek la bro!!

tadi oleh kerana aku terlampau bosan duk umah ni, kawan aku ajak la pergi jalan-jalan ke Mesra Mall di kerteh tu..ajak cuci mata katanya, weih, tapiii, mata aku tak ada habuk la bengong! kawan aku jawab kau tak tahu maksud "cuci mata"? tak remaja la dowh!!





hah, lantak kau la, kau nak cuci mata ke, cuci hidung ke, aku nak je ikut, aku bosan ni..cuti 3 hari tak tahu nak wat apa dah ni..aku dengan muka tak malu terus naik kereta dia..haha. apa aku kisah? dan aku tak pernah kisah..






sesampainya kami di Mesra Mall di kerteh.........


hanyalah gambar belakang..haha


sedang enak kami berjalan dengan lenggang lenggok yang menggoda, tiba-tiba kawan aku panggil aku..


'weyh ko nampak tak apa yang aku nampak?"
" boleh tak kau jangan guna dialog yang dalam filem tu? cakap je ape yang kau nampak!"
" awek tu, aku rasa cam aku nak masuk minang dia je ni..nak call mak aku lah jap"
" weih gila, kau tak kenal ke dia ni? kau ni ada waras tak? tu mak nyah la bangang, kau nak kawen ngan dia?hahahha..syabas!"



apa ke bangang kawan aku, dengan mak nyah pun nak jatuh hati..aku cam mak nyah tu sebab pernah nampak sebelom ni, dia ni memang dah macam pompuan asli..cehh!!...nak suruh aku tengok, biar la awek yang aku minat..Norra Elena lalu depan mata ke..hahaha


sumber

oleh itu, jangan terpengaruh dengan kejelitaan perempuan yang tak original..hahaha...
maaf sekiranya dialog di atas kasar, sebab aku nak bagitahu dialog yang sebenarnya dan bukan yang sudah ditapis oleh Jabatan Penapisan Dialog Tentang-Tentang..hahaha


chaw!
salam


5 comments:

CikFF said...

adus la.. huhu

noona said...

hahaha baru nak bebunge ...

i'm ezza haniza said...

btul tu ,jgn pndg luaran je,dlmn pn sama jgak

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..skali pondan daa...weh..nora elena yang aku la..

Solihin Zubir said...

cun sgt kot maknyah tu smpai membe hang terpedaya.. heheh..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates