Jun 13, 2011

KL GANGSTER! tak tengok rugi..puas hati punya...


dipendekkan cerita yang memang sudah pendek. aku tertarik untuk tengok satu filem aksi melayu ni.
nampak ramai je yang bagitahu cerita ni terbaikk...so, tanpa membazir hari cuti yang ada, aku ngan kawan pi lah tengok hasilnya..sedap atau hampeh?


sumber

haha, cerita ni laaaa...Kuala Lumpur punya gangster maa!! aku masuk panggung dengan anggapan, alah filem melayu biasa je pon, aksi pon biasa-biasa saja..huh..


sumber

ku harap hujan sampai ke petang, tetapi hujan di pagi hari..hahahhaa..anggapan aku salah la! filem ni terbaik aksi dia..rugi tak tengok, berbaloi rasanya engan bayaran tiketnya tu..keluar dengan senyum cam orang gila..hahaha...





pelakonnya pun semuanya yang gempak-gempak, pasti anda berpuas hati..pujian ikhlas tanpa disuruh oleh skop production ok?hahaha


sumber

sumber


sumber



sumber

sumber

nak aku ceritakan? tak yah la, nanti tak best pulak korang nak gi tengok kan..filem ni best sebab ada aksi dan lawak..tadi, keluar je muka zizan, semua dah gelak-gelak..gila aura zizan ni..hahaha
tak tengok rugi!!!


chaw!
salam


8 comments:

K's Khairah said...

uhh..jeleznyeeeee

Freaky said...

arrgghh aku x leh tgk lagi cerita nii

hyazz said...

uawaaaaa... nak tengok jugakkk

syuhada mokthar said...

terbaek la !!!!

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

lu kasi gua mati dulu la baru gua diam!..

hahaha

ADLYNN ADAMZ said...

bila nak update nihh...

cik helena said...

kan..cikhel tgk masa pratonton aritu..best

vampire's lovex said...

huhhhh aku tak yengok lagiiiiiiiiiiiiii !!

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates