Jun 25, 2011

kehebatan kuasa Maharaja Lawak

yeaaa...kumpulan kegemaran aku jadi juara Maharaja Lawak, siapa lagi kan kalau bukan Sepah!! Tahniah!!!
jangan lupakan peminat ya! yang sampai dah tak ada suara sebab kuat sangat bersorak dan gelak..hahahaha



ramai gila yang minat Maharaja Lawak! sampai ramai yang bercakap-cakap pasal tu sebelom dan selepas pertandingan tu! ada yang suka Sepah juara ( termasuk aku ) dan ada yang frust..kepada yang frust, sila cepat-cepat ubat hati tu ya!!!




aku balik je kerja pada jam 9, terus mandi dan pergi tengok Maharaja Lawak di sebuah kedai makan di kawasan Dungun..perghh, orang ramai gila kot, penuh kedai yang besar tu sebab nak tengok Maharaja Lawak, dan banyak kedai makan pada malam tu yang pasang skrin besar, dah macam nak tengok Piala Dunia! punya lah hebat kuasa mereka ni...




duk tengah syokk tengok tu, nak masuk je giliran Jozan, tiba-tiba hujan lebat turun..ayooo..dah la kedai tak ada atap, ingat nak stay je dalam hujan tu, tapi siap pakej dengan kilat..nahas aku!hahaha..kalau tengok cerita biasa, dah ramaii yang cabut balik, tapi sebab Maharaja Lawak, ramai yang rela tengok jugak walaupun hujan..see!!! hebat bukan?




pada mulanya kedai ni penuh dah bersepah dengan manusia, sampai nak jalan pun tak dapat, jalan sikit, terlanggar orang, terpijak orang..hahaahaha..tengok sekarang macam mana? dah kosong la pulok... tapi, rilex, demi Maharaja Lawak, diorang dan aku tak balik umah la, stay la..berpantang balik sebelum habis Maharaja Lawak..hahahah




abang-abang kedai!! cepat selamatkan barang-barang kedai anda sebelum basah kuyup!!! nanti susah pulak kalau barang tu demam kannnn....





haaa..kan aku dah cakap! berpantang balik sebelum Maharaja Lawak habis..hahaha..kedai tu yang ada atap cuma kecik je..tengok, berapa ramai yang duk berkumpul dalam tu untuk mengadap TV  yang 1 ...seksa la..aku pun tak nak masuk ke dalam..lemasssss!!! dan belakang sana ramai lagi manusia, aku tak sempat amik gambar sebab hujan turun dengan lebat lagi untuk kali ke 2..*ayat pembaca ramalan kaji cuaca!!




dan aku ke kedai seberang..kedai makan tu dibuka kerana Maharaja Lawak! nak order air? tak boleh laa..sepatutnya dah tutup, tapi sebab ML dia bukak Tv besar dia..kat situ pun ramai manusia...itu la yang aku cakap, kehebatan kuasa Maharaja Lawak..hebat kannnn..tempat korang camne ye???hebat lagi kann?



-walaupun gambar tak cantik, harap anda enjoy-


5 comments:

Freaky said...

maharaja lawak memang terbaek la... memang best

K's Khairah said...

wohh..rmai gile org..sanggup tu redah ujan semata2 nk tgk mhraja lawak..ish3

Wani said...

sepah menang !
orang kampung saya pulak tu , hehe .
*btw , follow blog ni .

Zura said...

smpai cm tue sekali...mmg hebat...rating tinggi tue ML..

Rtp Farra Arisha said...

semapt tgk ML dlm utube je. mmg ML rancangan yg menarikkk laah!

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates