May 6, 2011

Tahniah kepada semua pelajar yang dapat masuk "U"..

Dengan tanpa malu dan segan, saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi dan sebesar-besar tahniah kepada adik-adik semua yang sudah dapat tawaran kemasukan ke Universiti..suka lettew?hahaha...


sumber

memang suka tahap gila baban la kan, rasa nak lompat tinggi-tinggi je, senyum je masa tu..aku dah pernah merasa..tapi rasa takut pun boleh tahan jugak kan, pikir camne la nanti study kat sana, dapat kawan camne la nanti..hahaha..





lepas ni bagi sapa yang malas cuci baju sendiri, malas bangun awal-awal, dan malas serba serbi, kena la rajin-rajin ok, lau nak malas jugak, jadi macam aku la..hahaha..lepas ni bukak mata dah tak boleh nak tengok ada makanan depan mata, bukak almari, baju dah bersih.no no no...!!!!



sumber

bagi yang tak dapat tu, jangan sedih-sedih ok? rilex, pikir positif..mungkin rezeki korang ada kat tempat lain ok? dan banyak lagi IPT lain yang korang boleh mintak lagi..sabar ok? kalau kita sedih, ada lagi yang sedih daripada kita, kalau kita susah, ada lagi yang susah daripada kita, bersyukur..semua yang berlaku ada hikmahnya..insyaALLAH...





oklah, selamat menyambungkan pelajaran buat semua..belajor rajin-rajin ok, jangan tahu nak ngorat je..hahaha..



chaw!!
salam


13 comments:

annenyss said...

tak tau ngorat tau usya je hahahaha

Redbloodsnow said...

YEAH..TAHNIAH KAT DORG :)

mottymot said...

klw yg dpt un sedih cam mane ?

Freaky said...

haha tahniah din... :D

M U Ni E R A said...

sokong mottymot,,sob2

Puteri Iqa Izyan said...

haha.
bukan best pun masuk U ^_^

sha said...

perkongsian pglaman yg bgus

Ribena lalalaaa~ said...

wow...good

siti suraya said...

hehe . kat mana2 belajar sama je . yang penting , usaha kita (:

Gimi said...

gagal sekali tidak bermakna selamanya...

Ms sunsWeetz said...

good experience to share^.*

Pijisketch said...

AKU X DFTAR UPU :((( KBAI!

JOM SINGGAH BLOG LUKIS2

khairul said...

Volkswagen Beetle dlm harian metro , nk tau siapa yg design ?.http://gilamodified.blogspot.com/2011/05/volkswagen-beetles-in-harian-metro-may.html

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates