May 29, 2011

Pussy dibelasah..jangan lah terpengaruh sangat dengan cerita tu!!!

sumber


huh, memang sakit hati la, surat khabar hari ni cerita pasal kucing dibelasah kira-kira 18orang remaja tanpa kasihan..wooo, jangan la wat camtu kat kucing! apa salah dia? dia haiwan manja, apa barang nak belasah kucing ni? 




Kejadian ni berlaku di Johor Bahru, gara-gara taksub dengan cerita misteri berkaitan kucing didakwa jelmaan penjenayah atau ahli sihir, segelintir penduduk di sekitar taman Ungku Tun Aminah disini, sanggup mendera binatang itu sehingga menimbulkan kebimbangan ramai..




sampai camtu sekali? macam-macam, kucing untuk disayang! bukan untuk dipukul.sakit hati baca pasal kucing dipukul..baru je buat entry pasal aku suka tengok gambar-gambar kucing, boleh hilangkan stress, pagi ni baca pulak pasal kucing dipukul..



sumber berita : My Metro


5 comments:

syoknya said...

boodoooooooooohhh org yg belasah tu bangang nak mam*^^)(* TUTTTTTTTTTT>>>

Nurul Naazira Binti Che Azemin said...

Ntah pape...kepada org yang belasah kucing tuh...sy nak gitau sket...nie bkannyer witch hunting age..jgn la taksub sangat!gler ke ape...sy rase korunk yg belasah kucing nie ptt dipanggil jembalang..sesuai dengan perangai nyer yg x berhati perot!

cheqwa said...

iissssshh,gerrram na kalo baca sal kucing kena dera ni..diorg tu memg xde hati perut la..huh *err,teremo..sori..hihi

KurekureKecik said...

pussy?? errr...letak la nama puss ke..pussy tu dh lain mcm dah =P...org trpengaruh tu tersangat bebal

Hanim Mahali said...

kejamnyaaaaaaaaa!!!!!!

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates