May 31, 2011

musim kahwin dah tiba.makan lah daging sepuas-puasnya!!hahahaha

cuti sekolah dah bermula nampaknya, adik-adik semua sedang bergembira menghabiskan sisa-sisa cuti ni kat umah, dan ada juga yang tidak ketinggalan untuk pulang ke kampung halaman..haaa..amacam? ada macam pembaca berita tak?hahahaha






sekarang dan berlambak, dah bersepah kad jemputan kat umah ni..tarikh sama sampai dah ada 3,4 buah rumah..mahu buncit la korang nanti..hahaha..perut dah macam lembu, ye la duk makan daging lembu je, nasib daging lembu, kalau daging gajah?

sumber


ololol, suke sangat leh kawen..sengih-sengih.hahahha.. ok, lecturer aku bagitahu, sekarang dah nak start musim sejuk, tu yang ramai yang nak kawen..maksudnya? aku tak tahu, aku budak-budak lagi..
ini teori tak boleh pakai la, sebab kalau orang yang duk kat luar negara tu, yang sejuk je memanjang, hari-hari la ada kenduri kawen? tak gitu? tak boleh pakai sume ni!!! kawen sebab nak dirikan masjid bukan sebab benda tu la!!!!



sumber


kepada sesiapa yang nak kawen tak lama lagi, aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat korang semua..semoga jodoh berkekalan sehingga akhir hayat dan semoga bahagia sampai bila-bila..insyaALLAH.
nah aku tujukan lagu pengantin baru ni untuk semua ok!! tapi jangan jadi macam mat salleh ni nyanyi, "semoga kekal hingga ke anak kuku"..haha, bukan cucu ya kawan-kawan!!!




6 comments:

Freaky said...

musim kawin maknanya gulai kawah la kitoo.. hahaha

Mengenai Mata Wanita

blog-tips-kurus said...

Gulai kawah batang pisang best wooo! Pernah bace petua untuk dapatkan anak lelaki: honeymoon di tempat2 bersuhu sejuk. hehe!

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..kembung perut makan gulai jela..

KurekureKecik said...

anda bila pulak???jgn lupe jmput k

Aqilah Nur said...

org lain dh kawin..diri sendiri ble lg?heee

Redbloodsnow said...

hehehe...tu la kan. bulan 11 nnti, its my turn..hikss :D

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates