May 1, 2011

merdeka!!! suka tapi duka...

yeahhh!!!! final dah pon habis kan, bagi yang dah habis la, yang belom tu, diharap bersabar dengan pergerakan otak anda digunakan tanpa henti selama berminggu-minggu ya!!hahaha..gelak jahat sebab aku dah lega dari semua ini...






hampir 2minggu aku dah jadik macam orang gila, rambut memang tak diuruskan, dah nampak macam penyapu pon ada...mata? tak yah nak cakap, dah jadik macam binatang yang bernama panda dah pon. nasib baik macam panda je..tak binatang extrem yang lain..lagi satu, masa ni jugak la kita boleh rasa macam mana keadaan berjalan atas awan..korang tak caya? aku dah buat laa, sebab tak tido sangat, badan kita rasa melayang-layang je masa berjalan..acu cuba try test kalau korang nak tahu..







tapi sume tu dah berlalu dengan pantas, walaupun pahit, tapi manis bila mengenangkan balik..sudah 2 tahun setengah kitorang bersama, buat semua perkara sama-sama, pahit manis, masin, masam, sume ada, rasa tak cukup kitorang tambah dengan ajinomoto tuk sedapkan lagi hubungan..tapi semua tu dah tiada, akhirnya kitorang berpecah jua kerana masa telah jelez ngan kitorang..berkenan la tu jelez-jelez tu..hahahaha








selamat memasuki alam praktikal ye wahai semua sahabatku!!!!!
chaw!!
salam


6 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

best r demo abes dah ..aku tak abes agi..tangguh lagi 4 paper..huhu

Ayuni said...

hikhik, sye pun practical cuti nie...

Mimie said...

wow..chef tinggal berapa sem lagi nak khatam jadi master chef ni?

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha. suke sangat.
padahal kena praktikal lagi. huhu

annenyss said...

practical time. syiok bha. bahaha ~

Anonymous said...

Apa yang posting bagus. Saya sangat suka membaca jenis atau artikel. Saya tidak sabar untuk melihat apa yang orang lain katakan.

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates