May 24, 2011

Lukisan 3D..terbaik dari tangan si pelukis



huh, letih tadi aku duk melukis je keje nya..baru lah siap..nah tengok la semua lukisan ni bukan hasil tangan aku..hahahaha..yang aku lukis tadi orang lidi je, gila la kalau aku pandai lukis cam gini, memang habis satu rumah aku ni nampak cam berlubang...


sumber
sumber
sumber

sumber
sumber
sumber

hahaha..macam mana?  lawa dok? mu boleh wat cam tu? nampak cam berlubang je jalan tu, dan ada nampak cam timbul je kan..3D la, rasa cam nak pi pegang je gambar tu...


okla, aku nak gi berlatih tuk buat orang lidi versi 3D pulop ni..

chaw!!
salam


9 comments:

Zura said...

pergghhh..lawa giler..kalau tgk mmg real tue..

Pembawa_Wacana said...

Memang semat gambor tu....:)

Freaky said...

haha orang lidi 3d ? dah siap nanti oyak ke aku..

Aida Omar said...

gile kreatip kan..

LITTLE NUUR said...

seni gilar :D

Puteri Iqa Izyan said...

hebak ah~

hyazz said...

cantek...bess tau... semlm try tengok tv 3d siap ngan lens dia lagi...cam kiter lak kat lam nyer

Axieana Yumi Life said...

cntik la..suke sgt2..
azie pun x mmpu nk wat mcm 2..
huhuhu

emeera asnary said...

menakjubkan!!! owh yeah... ;)

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates