May 21, 2011

jahatnya akuuu!!!

jahatnya aku!! ni bukan lirik lagu stacy ok, jahatnyaa akuu..ehh ada ke lirik lagu dia macamni? aku rasa ada, kalau tak ada harap maaf la ye, aku bukannya ingat sangat lirik lagu, ada lagu kat radio, mulut jadi bergerak dengan sendirinya, macam cikgu syidah dah gamaknya...



sumber


lawa bukan? hahahha..aku nak cari gambar lain la, terjumpa gambar ni, aku bukannya pondan la wei...hahaha..nyahh, nak pergi mana nyah? mak nak ikut jugak la noksss..hahahaha..muntah jap!!!






hantu pondan! bukan ratu pondan.opss...hahaha... ok, duduknya saya di kerusi ini sebab dah tak ada kerja nak buat, so update je lah..tengah duk syok duduk dan menikmati kesejukan ekon office, aku pun terpikir sejenak je, dua jenak dah tak pikir dah!!  "jahatnya aku" dalam kepala otak ni, dia duk berlari-lari untuk memenuhi ruang-ruang zarah di badan ni..








abang sendiri kawen pun aku tak boleh datang..tak tengok sama-sama saat dia akad nikah, bersalam dengan tok kadi sambil menunggu tok kadi meng'akad nikahkannya' dengan penuh kesabaran. tetapi malang di waktu dan saat manis itu, aku kena bekerja keras untuk mencari sesuap nasi untuk anak aku kat umah.. ehh..lupa, anak aku dah hilang..dem!!






ahhh..kepala otak ni asyik duk cakap aku jahat je ni..demm!! aku cakap aku jahat ok, bukan bos jahat sebab tak bagi cuti!! jangan salah erti ya kawan-kawan..hahahah..

sumber

sudahhhh!!!!! aku mahu menenangkan perasaan yang bergelora ini..ceh, gila punya ayat!!!




chaw!!
salam


5 comments:

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates