May 20, 2011

homesick? rumah sakit? dahlah!!! selamat pengantin baru...

aku nak balik weiiiiiiiii!!!!!!!!!!! huh, nasib baik praktikal, kalau kelas biasa, dah lama aku ponteng.
aku homesick? gila kau, aku housesick la..hahaha..kucing pun pandai pulang umah lau dia gi jalan-jalan,
manusia lagi la..aku manusia, bukan alien..kepada alien yang baca blog aku ni, harap maaf ye, bukan niat untuk menghina korang! jangan lupa tinggal URL tau? aku nak baca camne blog alien ni..




sumber


boleh tahan jugak hodoh menatang ni..badan tak cukup zat! hah, gi main jauh-jauh, aku bukan nak citer pasal kau la botak!!!




pinjamkan la kau punya U.F.O wahai botak!! aku nak guna jap nak gi tengok abang aku kawen..tak kesiankan aku ke? nak mintak cuti tak boleh lagi, sebab baru je masuk..demm!!!




adoiii..tak apa la, terima je la dengan hati terbuka..kalau tertutup kang susah pula..Selamat Pengantin Baru je la, semoga jodoh berkekalan sehingga akhir hayat.amin..


sumber


ucapan dari meja Front Office Hotel ****.. :-(


chaw!
salam


3 comments:

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates