Apr 15, 2011

hantu di malam jumaat bising kat rumah aku ni..

ceh, kacau je aku nak tido malam-malam ni..duk bunyi ko je ni..
pergi la main jauh-jauh, jangan la pilih kawasan rumah aku weih..buat aku panas la..





malam minggu je ade lah group ko ni buat bising,
bagi sume orang dengar ko kan, dan orang tak boleh tido sebab ko, baru la ko puas hati kan?
sikalang, lu bikin gua panas ni, apa mau cita kawan? pergi main jauh-jauh ok?







dengar lah weii,  aku nak tido ni, penat ni weih, ko tak pe lah, petang tak buat pape, tido je,
malam buat la keje ko tu, buat bising kan, malam minggu lagi la ko nak kacau kan.
kan nanti tak pasal-pasal aku bawak turun senapang patah aku ni haaa...
ni  gambor hantu tu kalau korang nak tengok la, kalau takut, tak yah tengok ok?hahahaha
yang ni cuma amik lam google je la, tak de keje aku nak pergi amik yang real masa ni, baik aku online..



sumber

nah amik kau!!lawa tak?hahaha..mesti korang pikir aku marah kat hantu ni kan?
gile ko aku nak marah kat dia, nanti tak pasal-pasal aku tak boleh tido..
tapi, aku marah kat hantu yang suke wat orang marah ni, yang jenis tak de keje,
malam-malam wat bising, menghabiskan minyak je, mungkin kat belakang umah diorang tu ade telaga minyak, sebab tu diorang tak kisah habiskan minyak camtu je, baik bagi kat aku, boleh gak aku guna minyak tu dan letak dalam mesin rumput!!


sumber

dah ah ko mat rempit, aku tahu ko kaya, sebab boleh beli minyak yang dah mahal sekarang dan bazirkan dengan rilex je kan, hantu betol!!! ni pulak jenis yang bagus sikit la, jimat minyak, dan dapat selamat alam sekitar...

sumber

hahaha..macam mano?korang ado?

chaw!!
salam


18 comments:

Anonymous said...

salah ke merempit bang?

Freaky said...

hantu apo malam2 ni din. saiko jah

Ain Jia Zainudin said...

ingat ap la td :P

farahinshabuddin said...

ahahahaah~ mnakowtkan~ XD

farahinshabuddin said...

ahahahaah~ mnakowtkan~ XD

si ngokngek said...

waaa...hantu grrr...stail gila motor pakcik tue..mintak pinjam boleh

Nonie said...

ade ke moto y cm lam pic tu???unik,hihihi

Ayuni said...

hikhik...

Izamir Ridzwan said...

byk betoi hantu.. hehe

snf said...

kak limah tade ker.?he he tebakor gamaknye.lalala

HonEyBuNNy said...

sempoii la moto tu...ngeh3....hantu mak limah..hehhe

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

kita bakor je dorg ngan motor2 dorg..hahaha

Solihin Zubir said...

hantu rempit lebih menyakitkan hati dan telinga dri antu biasa.. heheh...

annenyss said...

asal ada mahfuz tu .

Miss Dill said...

bunyi bising mcm tu dah mcm pencemaran bunyi woo

Miss Dill^^

za petrelli said...

ngek la.. dah r tgh bace entri ni sorang2.. terkezut ai tgk gmbr ni. keh3

zmah said...

Datang melihat gambar hantu.

Redbloodsnow said...

aku sgt lah menyemak dgn hantu yg ko maksudkan tu taw bro. rasa nakkkkk aje HOI kan dorg. isshhhh...buat org tak leh tido je. dasar budak x beradap..gitu la :(

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates