Apr 16, 2011

ape ke gila budak nih, tersengih-sengih macam selipar koyak je!

sumber

ape ke gila budah nih, tersengih-sengih macam selipar koyak je!!
hah, tak pasal-pasal kena panggil gila sebab sengih, adoi..bukannya wat hal pon sengih ni kan?
kalau sedih kan,  cakap benci pulak tengok muka sedeyh-sedeyh tu..



sumber

muka sedeyh ke muka seposen ni? ahh..korang anggap je la muka kucing ni muka sedeyh ok..hahaha..
mesti tak suke kan tengok muka sedeyh je duk depan kita, tapi kalo sengih, cakap gila pulak..
ok, aku ade jumpa  page ni tadi, walaupun nama cam tajuk entry aku, tapi ramai gila wei orang yang like page ni..caya lah!!!


tekan untuk ke page ini


12,075 yang like page ni..gempak gila!ini semua kesan daripada cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah..memang berjaya gila kot filem ni..rata-rata orang duk sebut sal citer ni je, contohnya ce citer ce citer, kita bakor je!!hahaha..ni usop wilcha punya kesan ni...banyak page yang ade berdasarkan filem ni antaranya sila angkat tangan macam sayepelawok, pelawok, pelawok, dan kak limah hoi....xtgok AF ke?..





citer lain ado camni?
chaw!!
salam


6 comments:

K's Khairah said...

ahahahaa..psal nih pOn blh bg dy idea nk mnulis ye..ish3

whitelover said...

sengehlah untuk kesihatan kaki

Corat-coret said...

haha...gare2 antu kak limah ... =p

♥NuR SyAFiQah♥ said...

pergh begitu kuatnye penangan cite hantu kak limah tu..hahahaha

annenyss said...

pengaruh =.='

nuruashia said...

suek bebenor laa cite ni..ta kering gusi ahhahahah..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates