Apr 3, 2011

anak aku hilang!!!!!!!pulangkan...aku rindukannya la...

pulangkan balik anak aku weiiii!!!!
sape lah yang culik dia ni...damn...mau aku lempang laju-laju.



dah bape hari dah dia tak balik ni,
aku tunggu je kat tepi pintu, tapi, batang gigi pon taraaa nampak..




biasanye, kalau balik je kelas, mesti dia dah ade tunggu kat depan pintu tu,
malam-malam mesti ade duk tidur same-same..tapi sekarang? sudah tiada..tolong la pulangkan weiii...




dia sekarang dah gemok, berbeza dengan masa dia kecik-kecik dulu..
sape lah yang dengki dengan kerapatan kitorang ni? kalau dengki, datang jumpe aku la, jangan la main culik-culik camni..pengecut la main belakang camni..




pulangkan la weiii..aku tak marahnye kalau kau pulangkan dia kat aku..
tapi kalau kau tak nak pulangkan jugak, dan kantoi ngan aku..kau nampak ni?


sumber


tumbuk kang baru tahu...ingat aku tak samseng ke?
aku tak nak citer panjang-panjang, nak kenal sape anak aku? bace la sendiri kat sini ye..


8 comments:

Amirah Adnan said...

ceh!

eden tortipu!

hahaha..

annenyss said...

yahooo hilang..

.:padie_eyla:. said...

haha. sat2 agie balik ah tu. betenang la der :D

dina darwina said...

anak kucing hilang ke? bro sabar yerw..t pandailah balik anak kucing tu..klu susah wat jejak kasih kat tv 3 ke..pastu post gambar anak tu kat paper

Ayuni said...

kucing pun nk dicuri....

Puteri Iqa Izyan said...

aku amek. haha

Mimie said...

anak kucing tu anak kepada kucing la mok.kalau anak ang,anak manusia lor.LOL.haha

annenyss said...

penumbuk tak kencang ~

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates