Mar 6, 2011

bila mata bertentang mata

orang  cakap main mata ni bahaye..jeng jeng jeng..betul ke?

sumber






dari mata jatuh ke hati, dari hati jatuh ke? tanah? lantai?
kenape lau laki nak tekel awek, dia main kenyit-kenyit mate?
nak cakap masuk habuk, tapi tersengih-sengih je..bajet handsome..ceh, macam aku tak buat bende ni,



aku pernah dengar orang cakap,
bila mata bertentang mata, hati rase berdebar-debar..
sebab berkenan kot, itu lah yang orang selalu cakap, dari mata turun ke hati...ye kot? entah lah...


sumber



mata ni hebat jugak tau, dari mate jugak kite leh tahu orang tu tipu kite atau tak..
aku sekarang tengah belajar pasal nak tahu bende tu sume...lam subjek customer service...
lau dah bercakap, tapi tak nak tengok mata kita, duk tenung bawah dan takut nak tengok mata kite, dah sah tu memang nak cari bahan nak kelentong..

sumber


gambar kat atas ni, dia tengah tengok api, bukan sebab dia pikir nak tipu...jangan pikir bukan-bukan!!!
ade banyak lagi bende yang boleh bace mata orang ni..nak tahu? google la..hehehe


mata oh mata, bahayenye...so, jage la mate elok-elok. sebab mata ni penting tuk segala-galanye, tanpa mata, dunia gelap..bersyukur sebab kita diberi mata yang elok, jangan tengok bende yang tak elok..bende ape tu ea?korang pikir ah, masing-masing dah besar kan?...hahaha



dah3, jangan pikir lagi, aku nak gi cuci mate jap ni..dengan air la, bukan kat kedai kopi!!!!muahaha...
mate aku lawa tak? tapi aku minat mate cik heliza helmi ni...dah ah korang, aku nak pejam mate dan berangan jap...

sumber


chaw!!
salam


4 comments:

Hafriz Mohamad said...

mata adlh tmpat prtama akan kita lihat apabila kita mmandang seseorang.

dgn mata..kita bleh cam seseorg yg kte knal..

dgn mata..kita mudah jtuh cinta..

dgn mata..rmai umat manusia jd bakaran api neraka...huhu ~_~

jagalah mata sbaiknya.

miss husna said...

mata heliza mmg sgt boolat..i pun suke :)

annenyss said...

nak ngampu heliza pe..hahaha

Corat-coret said...

jage lah pandangan anda... =p

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates