Mar 21, 2011

Alhamdulillah...lega rasa hati ni.rasa macam nak terbang ni..

Alhamdulillah, event yang group aku anjurkan telah pon berjaya..
memang rasa lega sangat-sangat bila benda yang kami semua takut telah pon berjalan dengan lancar  tanpa ade masalah besar..



lega rasanya weiii..rasa cam nak terbang je....sebelom ni rasa cam ada pikul gajah kat atas belakang ni,
berat siot...sekarang, gajah tu dah turun, tinggal biawak je 2-3 ekor..hahaha





aku dah kekurangan tido sekarang, mata dah hitam cam panda kacukan kucing dah ni..punye lah hodoh..
kulit dah hangus terbakar dah ni..dulu aku putih gila, kalah mat salleh, sekarang hitam, kalah negro,,cehh...





oklah, nanti aku akan cerita pasal convoy aku ni,,,sekarang aku mahu tidur dan terbang ke alam mimpi..
ni pon mata aku dah tak boleh nak bukak weiii..jari je gerak ni, kalo salah ejaan tu, korang jangan la nak marah ok...





lexx laaaaa...nanti aku uploadkan la lagi gambor convoy ni..tengok tu haaa..ade bapak polisi..hahaha


chaw!!
salam


2 comments:

annenyss said...

sekarang itam kalah african eh..haha

K's Khairah said...

cpt2 hupdate entry seterOsnye..sy tgguuuuuuuuuuuu ! heheh

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates