Mar 26, 2011

aku seorang pembunuh..so what?

aku seorang pembunuh la..kenapa tak percaya ka? muka je nampak baik, tapi aku dah jadi pembunuh.
jangan terpengaruh dengan air muka ok..


sumber



air muka bukan menunjukkan segala-galanya, muka yang jahat, tak sepertinya jahat..
dan muka cam penyepak, tapi semestinya muka tu mintak untuk dipenyepak..




macam kerja aku sekarang ni, aku membunuh ikut masa, bukannye 24jam je.
aku akan masuk bertugas pada waktu malam, yala, malam-malam senang sikit nak wat kerja kan?
tugas aku sonang je, ade racun, dan api..kerja aku jalan...





dan aku akan puas hati, sebab musuh aku semua dah mampus!!!
aku benci ko!mampus la..hidup pon menyusahkan orang je..dah3, pi main jauh-jauh, jangan kaco aku lagi ok.menyampah aku kat ko ni!!!


sumber


habis muka aku jadik merah-merah sebab ko..tau tak? yang handsome gile, sekarang dah jadi handsome je, jatuh saham aku..ish...camne nak tekel lisa surihani dan heliza ni..damn la!!




aku ni antara pembunuh yang baik la kan..macam la korang pon tak pernah buat? piiirahhh..bajet bagus tak bunuh nyamuk..tapi, hati-hati ngan sekeliling kita sebab ade pembunuh yang kerja tuk bunuh manusia..ini manusia gila laaaa....tak de kerja lain agaknye..



sumber

yang nak bunuh diri tu camne pulop?renung-renungkan..hahaha


chaw!!
salam


6 comments:

myravea said...

wah...pembunuh terbaik!meh tlg myra membunuh jugak..tambah2 waktu maghrib..pheww..sabo jelaa..hihi

areteacar said...

jom bunuh diri |tiba-tiba| haha...

Ayuni said...

nyamuk yg menambun...

K's Khairah said...

dibandingkan nyamuk ngn lipas,,sy lbh suke bnuh lipas ! sb lipas lbih menggelikann..sayalah pembunuh lipasss ! hahaha

annenyss said...

im a murderer . and a killer . HAHA . kejam gila .

suicide memang tak ada guna ~ hoho

qin said...

sye pun pmbunuh gak,bnuh cicak lgi best.haha

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates