Feb 28, 2011

siapakah kamu si misteri?...boleh aku tahu..jeng3

semalam aku dapat satu panggilan talipon dari no yang tak dikenali..
alamak, sape pulak yang kol ni..

sumber

bedebor nak jawab ni..no dia 01-------- ..korang teka lah, lau dapat teka memang korang pandai..haha
erghhhh..tak kan la heliza yang kol aku..tu memang tak logik...iqbal kot yang kol aku ni..jawab je lah..



aku               : hello, assalamualaikum...
si misteri        : ni hishyamuddin ea?
aku               : ye, saye..ade ape ek? ni sape?
si misteri        : saya ade keje la ngan u, nak jumpe ngan u, u bizi tak malam ni?
aku                : ok, nak jumpe kat mane? lau penting sangat, i ok je.


setelah bertemu janji di satu tempat, aku  pergi lah sesudah isyak ke tempat itu dengan bermodalkan kereta ferrari merah aku itu...


sumber

aku melangkah ke tempat yang dijanjikan dengan debaran yang gila-gila, muka pucat gila, tangan terketar-ketar, tapi aku hanya buat muka tak bersalah je..


tiba-tiba talipon bimbit yang bernama HTC aku berdering dengan lagu wonderpet...

'talifon, talifon berbunyi, ade haiwan dalam bahaya"

cis, cilaka, sape yang tukar ringtone aku ni, jatuh saham aku...


aku      : hallo, sape ni? ce cite ce cite...
misteri  : hai, saye yang kol petang tadi, yang nak jumpe u tu...u ade kat ne?
aku      : i ade kat tepi jalan ni haa...mane u?
misteri  : i ade kat kedai makan belakang u ni, i yang pakai baju merah..i tunggu u kat sini ok...


ceh, dia nak jumpa aku, aku pulak yang kena cari dia, ingat ni mainan cari harta karun ke?
tak pe lah, aku pon berjalan ke kedai tu..dan tiba-tiba, aku cam tak caye je...aku tengok dia ni, weyh aku minat dia weyh,,tak kan dia yang nak jumpe aku,,,aku mimpi ke ni?adoi..

sumber


alamak, silap google la..ni awek korang...jap-jap...kaco tol perempuan ni..


sumber









biar betul tadi lisa yang kol aku,,,kenapa dia nak jumpe aku, dari mana dia amik no talipon aku...
wahhhh..kalo camni, sekarang jugak aku kol mak aku gitaw aku dah jumpe calon hati....


tapiiii..kenape dia wat muke biasa je. tak nampak cam nak jumpe aku je pon..hemmm...bia betol...
eh, ade orang tepi tu yang angkat tangan kat aku, kenape pulak...macam pernah ku lihat dia ni, tapi di mana ye...


cehhh...budak sekolah aku dulu rupanye, aku ingatkan betul-betul  lisa yang nak jumpe aku tadi..
hampeh, layan je ah borak ngan dia, walopon hati ni dah kecewa gile baben,  sambil mate tu duk jeling-jeling je kat lisa tu....hehehe...


eh, jom kite blogwalking sama-sama...dia ni gemok, gendut, gedempol pulak tu..hahaha...nak tengok dia, pergi la blog dia...


chaw!!
salam


5 comments:

Anonymous said...

~perasan btol la budak sorg ni..hahaha..


farah-diaz via lptop kawan.

aNnE said...

berI-U.haha.

naem glizzy said...

hahaha paling ngeng mase kua gamba kak limah tuh! dah la kite sorang2 nii.. seram woooo!!~

jengkeng said...

pandai buat tajuk kelentong org org.tahniah

Mimie said...

eh geng.blogwalking pun gtaw kat post.so ape macam topi den?santeq x?

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates