Feb 1, 2011

pulau perhentian yang terlampau indah

terasa ingin sekali rambut ini diusap oleh angin yang penuh dengan kelembutan. inikah tempatnya untuk melepaskan keinginan itu?






alangkah segarnya jika mata ini dapat memandang kebiruan air laut yang tenang sambil ditemani angin yang lembut, air kelapa jadi penemannya..






sekali sekala terdetik juga di hati ini yang alangkah enaknya jika dapat bermain dan bermesra bersama hidupan laut yang lawa dan semulajadi ciptaan tuhan yang maha esa.






segala-galanya indah jika berada di sebuah pulau yang amat indah dan dapat merehatkan minda kita dari kebingungan tugasan seharian..

inilah pulau perhentian.......

jika ade yang berminat untuk ke pulau perhentian ini, sila email aku di hishyamuddin@yahoo.com atau melalui facebook aku...pakej akan disediakan..ini bukan perkhidmatan dari aku sendiri, tapi dari sahabat aku..jika mahu, boleh bertanyakan melalui aku..


gambar melalui google image
chaw!!
salam...



25 comments:

Mejuez said...

berapa pakej 3h 2m kat sana yea?? chalet mana paling bajet n best?? nak jugak pergi...! huhuhuhu

Hishyamuddin said...

@Mejuez

boleh2..t email aku k, aku cer...

aNnE said...

best ~

~~su manje~~~ said...

salam.....ziarah pagi..
salam kenal dari su manje

Jemput singgah blog su manje...
Thankss....

Ayuni said...

la, iklan rupenye,,,,

dyba gula-gula said...

wahhhh,,,, den nak pk...
ajak kawan2 jejalan kat cini msti best.....

kite kawan gak kn? ad less x??haha;p

::wan fadhilah:: said...

huhu.. walaupun jeti kt blkng rumah je (dalam 5-10 min naik kete), dop rajin pn sapa kt pulau perhentian..

hamzah ian said...

tak penah aku pergi perhentian.. sob2..

Solihin Zubir said...

uii.. kalau bley p honeymoon kat sini besh gak nowh.. heheh..

Anis Anisa said...

rase cm teringin jerr nak pegi... huhuhuh

Hishyamuddin said...

@aNnE

meh la sini anne.hehe

Hishyamuddin said...

@Ayuni

hehehe..sekali sekala..:-)

Hishyamuddin said...

@dyba gula-gula

hahaha..meh3..insyaALLAH ade..hehe

Hishyamuddin said...

@::wan fadhilah::

nok rjinkan sapa?jom..hahahaha

Hishyamuddin said...

@hamzah ian

meh la try..lawooo..hehe

Hishyamuddin said...

@Solihin Zubir

best bro..terlampau best..hehhee

Hishyamuddin said...

@Anis Anisa

meh pergi..gtaw lau nk pergi..ok

asybedazzle said...

ahhh bestnya tgk gmba2 tu.

Lina said...

slalu jg pegi t'ganu tp x penah lg sampai ke pulau perhentian @ pulau redang...bila lar nak sampai huhu

Mimie said...

LOL!akhirnya.perhentian?xbuat 2 2?pakej redang n perhentian??berapa?

Hishyamuddin said...

@Lina

meh la sampaikan diri anda.hehe

Hishyamuddin said...

@Mimie

perhentian je wat mase skrng ni..hehe

K's Khairah said...

perhentian xbes ! pulau redang bes !
siyes bes..awatnye x g redang??
hehe

Anonymous said...

http://alorlete.blogspot.com/2010/09/pulau-perhentian-siri-01-aktiviti.html

Shuhada Shuki said...

bangga jap ade org promote p.prhentian..haha..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates