Feb 15, 2011

kucing dibuang, tak rasa kasihan ke?

semalam ade sekor  kucing yang tibe-tibe datang kat umah sewa aku..
datang nak tumpang rumah, tapi tak nak bayar sewa nak duduk free je..
manyak cantik dia, hahaha..nasib baik la kucing tu pandai buat muke kasihan..

tadi, baru je mandikan dia..tu antara syarat-syarat yang dia perlu ikut untuk jadi ahli rumah ni..
dia setuju, so, mandikan je dia..menggigil dia..





muke garang, tapi dalam hati, berbunga, manje macam kucing..
siapa lah yang buang kucing ni, tak de rasa kesian kot..
ingat kucing besar ni dah pandai cari makanan ke...

huh, panas beb sebab kesian tengok kucing ni,
sampai kat umah ni, dah lembik dia ni, lapar gile, bagi makan, memang tak tinggal sisa..

bagi sape-sape kat luar sane tu, jangan senang-senang je nak buang kucing tu...
bikin bengang aku je...aku ni jenis yang berperikebinatangan sikit, pantang tengok binatang terseksa...
hehehehe....


chaw!!
salam




23 comments:

Solihin Zubir said...

pergh! tajam btol jelingan kuceng tu.. heheh..
bgusla coz menolong kuceng..

aNnE said...

ye3 kucen je nk kesian . arnab tak nak ! wekkkkkk hahaha

ecahjahed said...

kesian :(

Ayuni said...

tomeynye, nie br kucing, yg buang anak tu....

ReEnApPLe said...

comel3... bak sini sekor...
aku tgah mencari kucing tuk dipelihara... hahaha

Hishyamuddin said...

@Solihin Zubir

jelingan dia mmg menakutkan, tpi manje gile..haha

Hishyamuddin said...

@aNnE

arnab? haha, arnab xdtg rumah mslhnye..

Hishyamuddin said...

@aNnE

arnab? haha, arnab xdtg rumah mslhnye..

Hishyamuddin said...

@ecahjahed

teramat ksian..:-(

Hishyamuddin said...

@Ayuni

nk ke? amik la,ehehe

Hishyamuddin said...

@ReEnApPLe

bgi alamat, nk post..hehe

shamsiah shamsuddin said...

HAAH..
sian kat kucing tu.,.
syukur kucing tu jumpe hang..
harap2 kucing tu leh tolong hang di akhirat t..
cam cite sahabat2 nabi, sebab dia ade simpati kat binatang je dapat masuk syurga..
moga2 kamu tergolong dalam kalangan itu..
amin...
moga diberkati ALLAH atas segala perbuatan kamu itu..

Deqna said...

tomey2 je :)

iqbalhakimi said...

bagus syam..demo memang perihatin..hehe

Cik Moon said...

waa..bagus laa kamu nie..

Hishyamuddin said...

@shamsiah shamsuddin

tq..amin...:-)

Hishyamuddin said...

@Deqna

hehehe...tomey sgt..hahaha

Hishyamuddin said...

@Deqna

hehehe...tomey sgt..hahaha

Hishyamuddin said...

@iqbalhakimi

hahahha...demo pon..

Hishyamuddin said...

@Cik Moon

ahahha,,sama2 lah kite bella kuceng

adli said...

luv kucing~u mmg insan yang baek~

Wan Gerrard said...

bg die name pe bro?:P

dina darwina said...

awk insan yg pertama wat kn hati saya tersentuh =.=

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates