Jan 21, 2011

pertukaran domain ke www.hishyamuddin.com.....

Jumaat, 21 januari 2011. sedikit pertukaran telah berlaku di blog yang bernama hishyamuddin.blogspot.com pada hari ini..pertukaran tersebut telah menjadikan blog ini mempunyai domain sendiri, iaitu www.hishyamuddin.com.

sumber : jari yang menaip.


sekarang ni dah makin banyak blog yang beli domain sendiri, so, aku pon turut serta dalam pembelian domain ini..hehehe..

lame kot aku duk pikir sama ade nak tukar atau pon kekalkan dengan blogspot. sebelom ni pon aku dah buat entry tuk tanye korang semua pasal kebaikan dan keburukan tukar domain ni kan? jika belom bace, boleh  tekan sini..


pade hari ni, aku pon bernekad untuk tukarkan nye, dan menjadi www.hishyamuddin.com..
tujuan aku tukar ni bukannye nak berpoyo-poyo atau pon berlagak, tapi hanye untuk kepuasan sendiri bile tengok ade domain sendiri..hehehe


jika ade yang turut berminat tuk tukar jugak..boleh ke NetKL Network.



ok, sekian entry ringkas aku..
chaw!
salam


28 comments:

eqbalzack said...

congratz bro!
sama mcm abg eq...JUMAAT lepas raya haji tukar .com.
ambik berkat hari jumaat...hehe

Hishyamuddin said...

@eqbalzack


heh3...same la..amik berkat penghulu sgala hari..:-)

aNnE said...

tak nak tuka pon..lalala~hahaha

Hishyamuddin said...

@aNnE

tukar laaaaaaaaaaaa.hahaha

iqbalhakimi said...

tahniah syam..hehe..aku tak tahu la nak tukar bila.. =P

Hishyamuddin said...

@iqbalhakimi

tq bro..tukar la jugok..hehe

Azman Roslan said...

bagus.. welcome to the club..

Ayna Tan said...

waa..domain sendiri.
good job.

Woofer Storm said...

congrat bro^^

AiDa AzRyN said...

wah syabas! :D

Ayuni said...

mahal x?

Solihin Zubir said...

perghh.. tahniah2...
selamat maju ke hadapan dlm arena blog! heheh..

ahsfantasy24 said...

tahniah..!
puas ati kn de domain sndrik,
hehe ringkas dan padat :)

ahsfantasy24 said...

tahniah..!
puas ati kn de domain sndrik,
hehe ringkas dan padat :)

Mimie said...

hohoho.tahniah dude!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kne wat gak la ni..miahaha..

Puteri Iqa Izyan said...

wahhh... tahniah2..


weh. bile nk banje aku kat kreatif nih...lalala~~~~

ari2 aku melahap kt sne.. huhu

Hishyamuddin said...

@Azman Roslan

ehhehe..tq bro!

Hishyamuddin said...

@Ayna Tan

hehehe..buat la 1..

Hishyamuddin said...

@Ayna Tan

hehehe..buat la 1..

Hishyamuddin said...

@Woofer Storm

tq!!

Hishyamuddin said...

@AiDa AzRyN

trimas!!

Hishyamuddin said...

@Ayuni

rm31.60 setahun..nk wat?hehe

Hishyamuddin said...

@Solihin Zubir

tq bro..same2 la kite..

Hishyamuddin said...

@ahsfantasy24


betol3..puas hati sgt2..hehhe

Hishyamuddin said...

@Mimie


hohhoho..tq mok..hehe

Hishyamuddin said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)

buat jgn xwat..hehhhehe

Hishyamuddin said...

@Puteri Iqa Izyan

anytime..hahhaa..jom3

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates