Dec 13, 2010

pening lah nak pilih..adoi!!!

Adoi, pening la...macam mane ni?
ape yang patut aku buat ni?







buat ini tak kene, buat itu tak kene.
jap la, nak pikir dulu, perlu atau pun tidak ye..




haish!!!tak boleh jadi ni,
orang lain semua dah buat, tak kan aku sorang je yang tak buat ni..hemmm..
jap la, nak tengok betol-betol dia ni layak ke tak..











haaa..ni cam best aje..







haish, nombor berape la blog dia ni ye..hemmm
owh,ok..aku nak undi blog dia ni..







ok, dah tahu..nak undi blog dia ni kene tekan nombor 14.
tapi............
kat mane nak undi..jap, nak bace entry dia yang sebelum ni.
haaa..dah jumpe Entry yang ni ade cakap


owh, dah tahu mane nak undi..
kat sini la..







ok, blog ni yang bernombor 14..
jom mengundi ramai-ramai..
yeahhh..
sumber gambar : google
Chaw!!
salam


13 comments:

Pjaz a.k.a kud0o said...

gud luck
yew :)

ahsfantasy24 said...

jenguk en3 bwu cni..
all d best fren! ^^,

efa said...

yeah good luck :)

myssmie said...

vote suda=)

nur intan hazirah said...

gud luck...semua pun ajak mengundi cam pilihanraya lak asernya

Myaby said...

folow awk!

API said...

nice blog... visit us,, please...
http://apistail.blogspot.com/


thaNks..

Hishyamuddin said...

tq semua!!!!

iqbalhakimi said...

hehe,,,bereh,,jom undi tentang2..kalau dah undi tentang2 undi iqbal plak..112 kump 3.. =D

♥NuR SyAFiQah♥ said...

sy dah vote awk..
vote sy okey..
228
thanks yaa ^_^

A.D.A.M. said...

Good luck! =D

miyoshu212 said...

jom pakat undi dan di undi..tgl link kt cni utk di 'undi'... ~.'

http://miyoshu.blogspot.com/2010/12/sape-join-blog-pilihan-malaysia-2010.html

gud luck...!!

dyba gula-gula said...

haha...comel promotion ni ;p

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates