Dec 23, 2010

entry ringkas : terima kasih semua



Alhamdulillah, tepat jam pukul 12.00 tengah malam, aku tengok yang dihormati di blog aku ni dah capai 600 orang..tak sangke boleh dapat seramai ni sebelom ni.

aku nak ucap terime kasih banyak-banyak kepada semua yang sudi mengikuti blog aku ni dari orang pertame sehingge yang ke 600..

wanda2u adalah orang yang ke 600 menekan butan follow di blog aku yang masih serba kekurangan ni.
terime kasih untuk korang sume ok..

InsyaALLAH aku akan perbaiki kan blog aku dari mase ke semase tuk jadi lebih baik.

ok,
chaw!!!
salam


22 comments:

nama.aku.lynn said...

tahniah encik!=)

aNnE said...

awal sangat anne folo..takpe2..haha

congr8s:)

nadiyah said...

wahhh..hebat2!

Cik Kira said...

sama2..heee apa2 pown tahniah! ^^

Wanzi said...

Terima kasih syam.... tak disangka saya org yg ke 600 yg ditunggu2... and siapkan entry lagi... thanks bro... nice blog...

Ayuni said...

cantik template br nie....

Hishyamuddin said...

lynn : tq lynn!!!

Hishyamuddin said...

anne : anne antare yg terawal kot..hahaha

Hishyamuddin said...

nadiyah : alhamdulillah..hehe..tq

Hishyamuddin said...

cik kira : tq kira!!!

Hishyamuddin said...

wanzi : hehe..dah lame tgu angka ni..tq bro!!pape pun, salam kenal!!

Hishyamuddin said...

ayuni : cantik ea?tq!!!ni pon ade yg mmbantu sy..

wanyusnira said...

tahniah! sama2. heheh

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wah...congrats :)

Hishyamuddin said...

wanyusnira : tq..selalu la singgah sini..heh3

Hishyamuddin said...

syafiqah : tq!!!

aNnE said...

anne ke berapa ek?haha

iqbalhakimi said...

tahniah2..aku jauh lagi nie..hehe

Hishyamuddin said...

anne ; errr....ke 5? 6?hehehe

Hishyamuddin said...

iqbal : tq..same2 la kite..

ijatnuar87 said...

tahniah sham,hehehe..smoga capai 1000 plak,hehehe

Hishyamuddin said...

ijat : tq jat..insyaALLAH kalu ado rezeki..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates