Dec 29, 2010

entry khas: terima kasih "dari mata hati"






kreatif betol cik yad'z ni..

"you are my lucky 100th follower"

wahaaa...tak sangke lak cik yad'z ni buat entry khas untuk ni,
siap buat award ade gambar aku lagi,
terima kasih ye wahai si pemilik blog yang bernama "dari mata hati"
hah, korang ape lagi? bace je ke?
jom sama-same terjah blog dia, menarik blognye,

"aku sangat-sangat la gumbira dengan award dan entry anda itu"
terime kasih bebanyak ok wahai cik yad'z,
hanya entry ringkas ni saje yang aku mampu bagi sebagai tanda
TERIMA KASIH
aku untukmu..







12 comments:

aNnE said...

kreatif2..

yad'z said...

wah , trimass,,, biase2 aje ... hehe

Mr.IX said...

nice2...hehehe

Mr.IX said...

nice2..nak g jenguk cik yad'z ni lak....

Hishyamuddin said...

anne : mmg kretif...

Hishyamuddin said...

yad'z : same2...tq!!!

Hishyamuddin said...

mr.ix : hehehe..g jenguk dy lak...

Afiefah Safieni said...

tahniah dpat jadi folower yg bertuah..
=)

fyda razak said...

nak jugak dapat award. HAHA. kreatif!

iqbalhakimi said...

bagus lah siap ada gambar lagi..hehe

tahiah syam..

dyba gula-gula said...

uyoooo...lucky giler ko..
bestnyer..... taniah beb!

hyazz said...

oooo...bess kan...anyway congrats u

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates