Nov 29, 2010

Entry Pendek: Terima Kasih

Alhamdulillah,
aku tengok tadi kawan blogger yang sudi ikut aku dah mencecah 300 orang..
tak sangke aku dapat gak no seramai ni..
selame 3bulan aku berblog ni, ade gak yang sudi membaca dan mengikuti blog aku, walaupun sekarang ni entry aku ntah ape-ape lagi..
aku akan terus belajar dan sama-sama kite kongsi info-info dan cerita..ceewahh, cam ucapan dapat anugerah pulak..




ok, faizal dan Fashitah telah sudi jadi sahabat blogger aku yang ke-300..
jom sama-sama kite pergi terjah ke blognye!!jom3..
dan aku nak terima kasih kat korang semua..tq!!


aku nak amik kesempatan ni gak ngan ucap Selamat Datang untuk berblogging kepada Auzz dan Ajis..
selaku kawan baik aku....


ok,chaw..
salam


11 comments:

AinnalinaRamdzan said...

Hidup abg Faizal... Pencipta Header AnakDaraDen... Wah... Promote2!

Hishyamuddin said...

waaa..pencipta header ea...bagus sama2 la kite promote..hehe

Solihin Zubir said...

wahhh.. baru 3bulan dh dapat 300? tahniah2.. semoga terus bersemangat utk berblogging!

Fizzo said...

ape2 pown tahniah sy ucapkan.. itu tanda sokongan utk kita terus maju...

Ati Masrif said...

salam kenal.

saya pun budak baru belajar
baru blogger gak ...
tapi dah tua ahhh..huhu maluu

TQ singgah blog kak ati yer
i follow u lah ^_^

Mimie said...

Odio Odio.ngeh3.Bila maok cipta header untuk kamek juak.ngeh3.

Faizal n Fashitah said...

Uihhh tak sangka plak jadi follower ke 300 rupenye huhu. Anyway, trime kasey! XD

Miss Yaty said...

wah!!hebat2...mesti rajin BW ni..hiihi

nati BW kat blog yaty pulakk.hii :)

green yg gorgeous said...

tahniah..dah de 311 dah skrg..keep it up

Cik Su said...

ramai nye follower dia

Sophie Al-yahya said...

hey faizal dan fashitah ni cool kot..klakar blog diorg..hehe..dahla tajin komen blog sy.. apa2 hal pun, diorg ni mmg fiendly la..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates